Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Vi er en venninnegruppe hvor den ene av oss er gravid. Vi skulle arrangere babyshower for henne, men hun nektet og sa at hun ikke følte seg komfortabel med å være i sentrum og at babyshower var bare noe kleint. Nå har søsteren og noen andre venninner av henne arrangert babyshower for henne, og hun poster bilder av det overalt og skryter av hvor heldig hun er og bla bla bla. Jeg tenker at hun er så falsk. Hvis hun virkelig hadde mislikt det så hadde hun vel ikke postet bilder og skrytet sånn av det? Anonymous poster hash: de3fa...a4d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Babyshower er kleint ja. Men mulig de har arrangert det uten å fortelle henne det? Obligatorisk å skryte i sosiale medier over hvor fantastiske venner man har... Anonymous poster hash: b8434...0b2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Jeg ville ha tenkt "hihi, stakkars" for hun har åpenbart fått en overraskelse babyshower og føler seg vel nødt til å poste noe om det på some. Anonymous poster hash: 7e673...343
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Vi er en venninnegruppe hvor den ene av oss er gravid. Vi skulle arrangere babyshower for henne, men hun nektet og sa at hun ikke følte seg komfortabel med å være i sentrum og at babyshower var bare noe kleint. Nå har søsteren og noen andre venninner av henne arrangert babyshower for henne, og hun poster bilder av det overalt og skryter av hvor heldig hun er og bla bla bla. Jeg tenker at hun er så falsk. Hvis hun virkelig hadde mislikt det så hadde hun vel ikke postet bilder og skrytet sånn av det? Anonymous poster hash: de3fa...a4d Hva skal hun gjøre da? Sette seg ned å grine og legge ut klageinnlegg på fb om hvor forferdelig det var å ha babyshower. Du høres litt snurt ut Anonymous poster hash: f2460...bb0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Vi er en venninnegruppe hvor den ene av oss er gravid. Vi skulle arrangere babyshower for henne, men hun nektet og sa at hun ikke følte seg komfortabel med å være i sentrum og at babyshower var bare noe kleint. Nå har søsteren og noen andre venninner av henne arrangert babyshower for henne, og hun poster bilder av det overalt og skryter av hvor heldig hun er og bla bla bla. Jeg tenker at hun er så falsk. Hvis hun virkelig hadde mislikt det så hadde hun vel ikke postet bilder og skrytet sånn av det? Anonymous poster hash: de3fa...a4d Hva skal hun gjøre da? Sette seg ned å grine og legge ut klageinnlegg på fb om hvor forferdelig det var å ha babyshower. Du høres litt snurt ut Anonymous poster hash: f2460...bb0 Hva med å ikke legge 100vis av bilder på facebook da?? Anonymous poster hash: de3fa...a4d
BareEnTil Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Lag babyshower til hu likevel, så kan dåke le høgt når hu skriver kor fantastiske dåke er
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Lag babyshower til hu likevel, så kan dåke le høgt når hu skriver kor fantastiske dåke er 😂😂 god idé! Anonymous poster hash: de3fa...a4d
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Vi er en venninnegruppe hvor den ene av oss er gravid. Vi skulle arrangere babyshower for henne, men hun nektet og sa at hun ikke følte seg komfortabel med å være i sentrum og at babyshower var bare noe kleint. Nå har søsteren og noen andre venninner av henne arrangert babyshower for henne, og hun poster bilder av det overalt og skryter av hvor heldig hun er og bla bla bla. Jeg tenker at hun er så falsk. Hvis hun virkelig hadde mislikt det så hadde hun vel ikke postet bilder og skrytet sånn av det? Anonymous poster hash: de3fa...a4d Hva skal hun gjøre da? Sette seg ned å grine og legge ut klageinnlegg på fb om hvor forferdelig det var å ha babyshower. Du høres litt snurt ut Anonymous poster hash: f2460...bb0 Hva med å ikke legge 100vis av bilder på facebook da?? Anonymous poster hash: de3fa...a4d Hvorfor gjør det du noe? Anonymous poster hash: f2460...bb0
soleia Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Ho må jo sjølvsagt prøve å vere taknemleg når nokon har anstrenga seg for å lage overraskande babyshower for henne, sjølv om ho eigentleg tykkjer det er kleint. Synes du er lettfornærma om du blir sur for dette. Hadde heller terga ho litt med det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 Hva skal man med fiender når man har venner som deg? Anonymous poster hash: 1d9ca...c75
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 Kanskje hun ville vise takknemlighet overfor de som har arrangert? Kanskje hun ikke ville ha, men så var det veldig koselig likevel? Kanskje ønsker hun å fremstå som en som er sosial og liker slike ting, selv om hun ikke er sånn, fordi hun synes det er vanskelig å ikke "elske" slike ting? Anonymous poster hash: 5a584...ca2
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 Hvis dere er gode venninner så var vel dere invitert på denne babyshoweren? Og du ble også takket på Facebook? Anonymous poster hash: d4ce5...aad
Gjest Antarctica Skrevet 12. mars 2016 #13 Skrevet 12. mars 2016 Jeg skjønner henne godt. Det er mange ting jeg ikke ønsker meg, og som jeg syns er fjollete og kommersielt. Og jeg har meg frabedt en god del av det. Men når noen faktisk går til det skritt å overraske meg og prøve å glede meg, hender det at jeg blir rørt likevel. Morsdag er en sånn greie.
Syngensang Skrevet 12. mars 2016 #14 Skrevet 12. mars 2016 Eg hadde gjort akkurat som venninna di. Eg er veldig glad for at venninnene mine ikkje finn på slikt, og hadde nok sagt tydleg ifrå om nokon ytma frampå om å lage babyshower for meg. Om nokon likevel hadde gjort det, så klart eg hadde vist takknemlighet fordi dei tok seg bryet med å gjere det. Eg skjønnar jo at dei hadde gjort det for å vise at dei bryr seg om meg, og hadde sikkert og posta nokre bilder på FB. Kan ikkje sjå at ho er falsk på nokon måte, ho meinte heilt sikkert det ho sa til dykk i venninegjengen, men ein kan jo ikkje styre over om nokon lagar babyshower til deg utan at du veit det.(Har inntrykk av at det som regel kjem som ein overraskelse på hovedpersonen). Og viss ho ikkje hadde gjett uttrykk for takknemlighet for dei som laga babyshower for henne hadde sikkert ei i den gjengen som laga babydhower for ho oppretta ein tråd her om ei utakknemlig venninne som ikkje sette pris på babyshoweren ho fekk😉.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #15 Skrevet 12. mars 2016 Jeg tenderer til å være enig med deg. Jeg personlig synes lite om de som proklamerer en ting muntlig og en helt annen ting på facebook/instagram osv. det er tydeligvis veldig viktig å være korrekt og poste alt rosenrødt på facebook. Hva med å faktisk være litt ærlig og stå for det du mener?? Har du sagt at du synes babyshower (eller en hvilket som helt annen ting) er en utrolig teit, materialistisk greie som du egentlig ikke ønsker deg, så trenger du ikke poste en haug med bilder hvor du viser "alle" at du mente nøyaktig det motsatte av det du sa! Anonymous poster hash: db52f...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå