Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Svart var visst ikke henne! Hun har tilogmed saget over beina på barstolene slik at de skal passe det nye spisebordet som forøvrig er identisk med VP sitt. Dette minner jo stalking..... Fytti så creepy det må være for camilla! Anonymous poster hash: 5bb1d...7b4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Ble laget minst en tråd om det samme i går, hvis ikke jeg husker feil. Anonymous poster hash: ff16d...eee
Marriet Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Det er noe rart med hele den situasjonen der, jeg har virkelig ikke satt meg nøye inn i det. Har vært inne å sjekket begge de respektive bloggene når det har vært snakk om dem her inne. Har villapaprika noen gang godt ut p kommentert det som skjer? Jeg regner med at begge har fått spørsmål fra lesere angående dette og at hun glade hjem velger å ikke svare skjønner jeg, men villapaprika forstår jeg ikke dersom hun ikke har kommet med noen som helst form for uttalelse hva plagiat angår.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Det er noe rart med hele den situasjonen der, jeg har virkelig ikke satt meg nøye inn i det. Har vært inne å sjekket begge de respektive bloggene når det har vært snakk om dem her inne. Har villapaprika noen gang godt ut p kommentert det som skjer? Jeg regner med at begge har fått spørsmål fra lesere angående dette og at hun glade hjem velger å ikke svare skjønner jeg, men villapaprika forstår jeg ikke dersom hun ikke har kommet med noen som helst form for uttalelse hva plagiat angår. Villa Paprika skrev i kommentarfeltet sitt i går at hun ikke kjenner og ikke samarbeider med Glade hjem, mer enn det tror jeg ikke hun sier... Anonymous poster hash: 31dce...ef1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Ble laget minst en tråd om det samme i går, hvis ikke jeg husker feil. Anonymous poster hash: ff16d...eee Ikke om det samme, det innlegget handlet om et innlegg hun har stjålet fra VP. Utvilsomt brudd på åndsverkloven. Anonymous poster hash: 70b59...1a0
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Det er noe rart med hele den situasjonen der, jeg har virkelig ikke satt meg nøye inn i det. Har vært inne å sjekket begge de respektive bloggene når det har vært snakk om dem her inne. Har villapaprika noen gang godt ut p kommentert det som skjer? Jeg regner med at begge har fått spørsmål fra lesere angående dette og at hun glade hjem velger å ikke svare skjønner jeg, men villapaprika forstår jeg ikke dersom hun ikke har kommet med noen som helst form for uttalelse hva plagiat angår.Villa Paprika skrev i kommentarfeltet sitt i går at hun ikke kjenner og ikke samarbeider med Glade hjem, mer enn det tror jeg ikke hun sier... Anonymous poster hash: 31dce...ef1 Fytti så ekkelt!!! Jeg hadde anmeldt tvert! Anonymous poster hash: 5bb1d...7b4
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Gladehjem er en av de få VP følger på instagram, så jeg tror de samarbeider. Anonymous poster hash: 834d0...b52
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #8 Skrevet 12. mars 2016 Det er noe rart med hele den situasjonen der, jeg har virkelig ikke satt meg nøye inn i det. Har vært inne å sjekket begge de respektive bloggene når det har vært snakk om dem her inne. Har villapaprika noen gang godt ut p kommentert det som skjer? Jeg regner med at begge har fått spørsmål fra lesere angående dette og at hun glade hjem velger å ikke svare skjønner jeg, men villapaprika forstår jeg ikke dersom hun ikke har kommet med noen som helst form for uttalelse hva plagiat angår. Villa Paprika skrev i kommentarfeltet sitt i går at hun ikke kjenner og ikke samarbeider med Glade hjem, mer enn det tror jeg ikke hun sier... Anonymous poster hash: 31dce...ef1 Selvfølgeliig gjør hun det. Hun vil da aldri i verden innrømme samarbeid, men at de samarbeider kan det vel ikke være så stor tvil om Anonymous poster hash: d85a2...210
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #9 Skrevet 12. mars 2016 Rart at glede hjem går med på det. Det stiller jo henne i my dårligere lys enn VP. Anonymous poster hash: a546b...902
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #10 Skrevet 12. mars 2016 Det som forundrer meg mest er at glade hjem ikke gir seg. Klart hun har fått med seg at det blir skrevet om den pinlige kopieringen hun driver med. At hun ikke blir flau? Hele bygda må vite om det, alle venner, mannen, veldig, veldig mange i Norge har fått med seg dette. Hva når datteren vokser opp og googler moren? Leser at moren brukte flere ÅR (ja det er år nå) på å kopiere en annen blogger ordrett, og at hun daglig blir tatt på fersken og hengt ut. HVORDAN KAN HUN IKKE BRY SEG? Åååå så flau jeg hadde blitt om noen fersket meg i noe sånt! Veldig flau! At villa ikke stopper dette, sier også enormt mye om henne, for om de ikke samarbeider, kan villa få en slutt på dette. Nå framstår hun som en som får ekstra lesere på denne kopien, en som skor seg på en som blir gjort til latter... noe som IKKE er ok! Ikke i det hele tatt! Først så jeg ikke likhetene mellom disse bloggene (alle kjedelige interiørblogger er like) og forstod ikke helt all denne diskuteringen om de. Så, når jeg så det var rein kopiering trodde jeg kopien gjorde narr av den opprinnelige..., så ser jeg at dette er fra kopiens side et (u)ærlig forsøk på å leve av å stjele, så nå synes jeg bare synd på kopien, dette er bare trist. Virkelig! Anonymous poster hash: 3299f...d4b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #11 Skrevet 12. mars 2016 Selvsagt er dette et samarbeid dem imellom, ellers ville glade hjem-dama blitt anmeldt og stoppet for lenge siden. Et merkelig samarbeid etter min mening, men det får være deres sak. Anonymous poster hash: 9ed3a...2ee
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #12 Skrevet 12. mars 2016 Glade hjem blir utnyttet til de grader av villa paprika, kan ikke skjønne annet Anonymous poster hash: d85a2...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå