Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Har så lyst til å invitere noen herlige damer på en koselig kveld. Har lyst til å ha god velkomstdrink, god mat og god vin... Men jeg har så lite penger... Har ikke lyst på "spleisefest" er jo snart 40 år... Snart voksen jo... Noen som vil gi meg noen gode råd? Anonymous poster hash: c1c9a...880
3 i april Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Museene vin er ikke veldig dyrt. Eller du kan lage punsj. Lag en god kyllingsalat og hjemmelaget aioli og foccatia er nydelig 😊
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Lag en punsj og be de ta med annen drikke selv! Pizza med tynn bunn og litt forskjellig fyll er en vinner og billig og lage. Kjøp litt snacks. 1 liter hvitvin 0,5 l mozell og 0,5 liter sprite En god dæsh eplejus. Putt i isbiter og oppkutta sitron og lime. Voila, punsj. Anonymous poster hash: cc0c7...1b1
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Har så lyst til å invitere noen herlige damer på en koselig kveld. Har lyst til å ha god velkomstdrink, god mat og god vin... Men jeg har så lite penger... Har ikke lyst på "spleisefest" er jo snart 40 år... Snart voksen jo... Noen som vil gi meg noen gode råd? Anonymous poster hash: c1c9a...880 Hvor mye har du råd til å bruke da? Anonymous poster hash: 1808c...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå