Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Hei, jeg tenkte å ta teoriprøven denne uken, ønsker å få sertifikatet til bil. Hørte at det er noen tester på nett man kan ta for å forberede seg, de koster litt penger men ikke så mye. Noen som vet internettadressen? Takk Anonymous poster hash: 2d145...18a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #3 Skrevet 13. mars 2016 Takk for svar. Har tatt endel tester der nå. På de første fikk jeg rundt 9-10 feil, nå er jeg nede i 3-4 feil. Håper jeg klarer å bestå den ekte testen Anonymous poster hash: 2d145...18a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Hvis du får bare 3-4 feil, så er det ganske sannsynlig at du står Anonymous poster hash: 4f0b9...1f9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 Nede i tre-fire feil? Hvorfor ikke lese seg til såpass god kunnskap at man står uten feil? Er dere gode nok sjåfører når dere ikke kan teorien? Anonymous poster hash: 9481d...b5f
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #6 Skrevet 13. mars 2016 Nede i tre-fire feil? Hvorfor ikke lese seg til såpass god kunnskap at man står uten feil? Er dere gode nok sjåfører når dere ikke kan teorien? Anonymous poster hash: 9481d...b5f Når tok du teorien? For 15 år siden var den enkel. Det er den ikke nå lengre. Det kan være 6 alternativer på ett spm, 4 av de er rette. Krysser man kun av 3 får man 1 feil. Anonymous poster hash: 5432a...ea1
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Skrevet 13. mars 2016 Bare ikke vær dum å lur deg selv. Hvorfor tar du testen? Kun for å bestå teoriprøven? Hvorfor er det en teriprøve tror du? Du skal egentlig kunne hele læreboken for å kjøre opp til bil, slik at du er tryggest mulig for deg selv og andre i trafikken. Vet du alt du skal og bør gjøre til enhver tid bare ved å ta testene på teoritentamen? Skal ikke være jævlig her - men jeg vil at de jeg er glad i skal ferdes på veger med andre trygge sjåfører tilstedet. Håper du også blir en av dem! Anonymous poster hash: d7d1b...5be
Mamma_til_2 Skrevet 13. mars 2016 #8 Skrevet 13. mars 2016 Nede i tre-fire feil? Hvorfor ikke lese seg til såpass god kunnskap at man står uten feil? Er dere gode nok sjåfører når dere ikke kan teorien? Anonymous poster hash: 9481d...b5f Når tok du teorien? For 15 år siden var den enkel. Det er den ikke nå lengre. Det kan være 6 alternativer på ett spm, 4 av de er rette. Krysser man kun av 3 får man 1 feil. Anonymous poster hash: 5432a...ea1 Jeg tok den for 6 mnd siden og det stemmer ikke at det er spm med flere rette svar, men svarene kan ligne på hverandre så du må lese svarene nøye før du svarer. Prøvene på nettet kan være ett godt verktøy for og klare prøven, men de spm som er på nettet ligner ikke de som man tar hos statens veivesen, så man må lese og man må kunne regne.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #9 Skrevet 13. mars 2016 Nede i tre-fire feil? Hvorfor ikke lese seg til såpass god kunnskap at man står uten feil? Er dere gode nok sjåfører når dere ikke kan teorien? Anonymous poster hash: 9481d...b5f Når tok du teorien? For 15 år siden var den enkel. Det er den ikke nå lengre. Det kan være 6 alternativer på ett spm, 4 av de er rette. Krysser man kun av 3 får man 1 feil. Anonymous poster hash: 5432a...ea1 jeg tok teorien for en uke siden.. Anonymous poster hash: 4f0b9...1f9
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #10 Skrevet 13. mars 2016 Nede i tre-fire feil? Hvorfor ikke lese seg til såpass god kunnskap at man står uten feil? Er dere gode nok sjåfører når dere ikke kan teorien? Anonymous poster hash: 9481d...b5f Når tok du teorien? For 15 år siden var den enkel. Det er den ikke nå lengre. Det kan være 6 alternativer på ett spm, 4 av de er rette. Krysser man kun av 3 får man 1 feil. Anonymous poster hash: 5432a...ea1 jeg tok teorien for en uke siden.. Anonymous poster hash: 4f0b9...1f9 sorry, trodde det var meg du mente Anonymous poster hash: 4f0b9...1f9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #11 Skrevet 18. mars 2016 Hi her, jeg tok både tester fra den siden som ble anbefalt og leste pensum. Fikk en feil på teoriprøven. Ikke feilfritt, men innafor. Jeg er fornøyd. Takk for tips. Anonymous poster hash: 2d145...18a
Frida79 Skrevet 18. mars 2016 #12 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Nede i tre-fire feil? Hvorfor ikke lese seg til såpass god kunnskap at man står uten feil? Er dere gode nok sjåfører når dere ikke kan teorien? Anonymous poster hash: 9481d...b5f Når tok du teorien? For 15 år siden var den enkel. Det er den ikke nå lengre. Det kan være 6 alternativer på ett spm, 4 av de er rette. Krysser man kun av 3 får man 1 feil. Anonymous poster hash: 5432a...ea1 Dette er vel omtrent motsatt av sannheten. Tidligere var det 5-6 alternativer pr spørsmål og ett eller flere kunne være riktig. Fikk feil både på feil avkrysset og manglende avkryssing, 35 feil tillatt.Nå er det tre alternativer pr spørsmål, ett er riktig. Tillatt med sju feil. Prøven har 45 spørsmål, både nå og tidligere. Prosentvis er det tillatt med like mye/lite feil nå som tidligere. Erfaringsmessig bør man være nede på 0-3 feil på teoritentamen for å føle deg rimelig trygg på å bestå prøven på trafikkstasjonen. Endret 18. mars 2016 av Frida79
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Skrevet 18. mars 2016 Her i Oslo er det 4 alternativer pr spørsmål og et riktig svar pr spørsmål. Anonymous poster hash: 2d145...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå