4barns mor Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Jeg fødte mitt fjerde barn i sommer, i dag blir babyklærne etter han hentet. Må si det var litt vemodig og gå igjennom alle disse klærne. Jeg steriliserte meg under fødsel, dette fordi jeg nærmer meg 40, og fordi jeg sleit sånn under forrige graviditet. Jeg har 4 flotte barn, men kjente skikkelig på denne tomheten over at jeg ikke skal få flere barn. Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, men måtte lufte tankene mine...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Skjønner hva du mener. Fødte mitt andre og sannsynligvis siste barn for en uke siden, og blir allerede trist av tanken på at dette var siste gang! Anonymous poster hash: 1d7bd...805
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Jeg forstår følelsen! Jeg har en nydelig sønn og hadde veldig lyst på flere, men pga akutt og alvorlig sykdom i livmoren måtte jeg fjerne den, og da blir det åpenbart ikke flere graviditeter for meg. Jeg er bare 27 år, og det tok meg litt tid å komme over det tapet. Anonymous poster hash: 26009...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå