Gå til innhold

Regelmessig menstruasjon etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte i midten av desember, renselsen varte kun en ukes tid. Da baby var litt over en måned gammel fikk jeg mensen tilbake. Det var ingen tvil om at det var mensen.

Nå er baby tre måneder gammel og jeg har ikke hatt menstruasjon siden. Er det vanlig at det er uregelmessig i starten? Har ikke opplevd det etter tidligere fødsler.

Anonymous poster hash: b67b4...e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit, du fikk mensen fort  (og ekstrem kort renselse)! Ja, mensen er gjerne uregelmessig i begynnelsen, men tre mnd er kanskje litt vel lenge.... Kanskje det ikke var mensen, men en del av renselsen? Ammer du? Det kan også ha betydning-  jeg har en på 8 mnd, ikke fått mensen og ammer fortsatt. Med de to andre fikk jeg mensen igjen etter to-tre mnd etter ammeslutt.

Skrevet

Min renselse varte bare 1 dag. 3-4 uker senere fikk jeg en mensliknende blødning. Det var bare ñ del av renselsen sa legen. Noe med at skorpen løsnet ettersom man er sår etter der morkaken var festet.

Anonymous poster hash: ce773...0f9

Skrevet

Jeg er veldig sikker på at det var mensen, for jeg hadde tydelige menssmerter, og jeg har alltid hatt korte renselser (etter tidligere fødsler).

Jeg ammer ikke.

Anonymous poster hash: b67b4...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...