Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Hva kjøper jeg til noen som sier de ikke trenger noe og ikke har noen ønsker.... Jeg tenker nå å kjøpe noe velværeprodukter til mor og en blomsterbukett. Kan ikke komme tomhendt i barselbesøk selv om de sier at de ikke trenger eller ønsker seg noe... Anonymous poster hash: beab2...fd5
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Til barnet: Body Vognteppe Lue Sokker Bok Album Bamse Smokkesnor Til mammaen: Håndkrem Lypsyl Shampo En god krem Gode sokker Blad/bok Blomster Anonymous poster hash: 40ac4...153
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Hjemmebakst. Beste barselgaven var rundstykker og matmuffins, hjemelagd blåbærsaft og god kaffe:) Anonymous poster hash: 20794...802
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Jeg hadde blitt glad for velværeprodukter til meg, gode stelleprodukter til baby, smokkesnor, babyteppe eller vognteppe, koseklut til baby og evt klær i litt større størrelser slik at vi ikke bare får nyfødt størrelse og ikke rekker bruke alt Anonymous poster hash: dcf24...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå