Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Står på Afipran for kvalme. Tok den imorges og kastet opp Max 10-15 min etterpå.... Står at man ikke skal overskride dosen, men tror dere ikke den kom opp igjen? Er så kvalm 😲 Anonymous poster hash: f7fe8...deb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 På 10-15 min vil jeg tro tableten har rukket og løst seg godt opp. Anonymous poster hash: f74d9...2fc
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Du burde jo absolutt få medisinen som stikkpille. Jeg fikk afipran da jeg hadde hyperemesis. Kunne på en god dag få i meg en isbit. Ikke i ville skogen om jeg kunne klart å svelge en tablett. Ring legen på mandag og be ham skrive ut stikkpiller til deg i stedet. Anonymous poster hash: 08c3a...1c6
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Du burde jo absolutt få medisinen som stikkpille. Jeg fikk afipran da jeg hadde hyperemesis. Kunne på en god dag få i meg en isbit. Ikke i ville skogen om jeg kunne klart å svelge en tablett. Ring legen på mandag og be ham skrive ut stikkpiller til deg i stedet. Anonymous poster hash: 08c3a...1c6 Godt tips! Takk! Nei, det er håpløst! Biter tenna sammen en time etterpå for å ikke kaste opp. Slitsomt Anonymous poster hash: f7fe8...deb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Du burde jo absolutt få medisinen som stikkpille. Jeg fikk afipran da jeg hadde hyperemesis. Kunne på en god dag få i meg en isbit. Ikke i ville skogen om jeg kunne klart å svelge en tablett. Ring legen på mandag og be ham skrive ut stikkpiller til deg i stedet. Anonymous poster hash: 08c3a...1c6 Godt tips! Takk! Nei, det er håpløst! Biter tenna sammen en time etterpå for å ikke kaste opp. Slitsomt Anonymous poster hash: f7fe8...deb Høres helt håpløst ut. Merkelig å skrive ut tabletter som skal svelges til en med svangerskapskvalme. Lykke til, og god bedring. Grusomt mens det står på, men verdens beste premie venter i den andre enden💛 Anonymous poster hash: 08c3a...1c6
SuperFries Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Afipran får man ikke som stikkpille lenger. Enten infusjon, tabletter eller mikstur.
Mariogspiren Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 Afipran får man ikke som stikkpille lenger. Enten infusjon, tabletter eller mikstur. Det var rart.. Vet du grunnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå