Gå til innhold

Kan du anbefale en god mascara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å bruke shocking fra YSL.

Hva bruker du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eneste jeg har funnet som funker for meg er den rød og hvite doble fra loreal.

Finner ingen andre som sitter hele dagen uten å sverte

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med babor sin mascara, holder hele dagen og jeg ser ikke ut som en panda om morgenen hvis jeg glemmer å ta den av :P

Anonymous poster hash: 8742f...f85

Skrevet

Den rosa og svarte fra L'Oreal. Manga - et eller annet.

Anonymous poster hash: f9f3c...8a7

Skrevet

Hypnose fra Lancome. Uansett hva annet jeg prøver så går jeg tilbake til denne. Veldig fornøyd.

Skrevet

Diorshow Iconic😃👏🏼

Skrevet

Jeg har brukt Max factor sin 2000 Calorie maskara i evigheter. Den med bua børste. Helt fantastisk.

Anonymous poster hash: 057b8...415

Skrevet

Hypnose fra Lancome. Uansett hva annet jeg prøver så går jeg tilbake til denne. Veldig fornøyd.

Den bruker jeg og, er og fornøyd

Anonymous poster hash: 8c967...017

Skrevet

Jeg også leter etter god mascara, men den kan ikke være dyretestet. Body shop sin er ikke god men jeg bruker den i påvente av noen bedre som ikke er testet på dyr.

Anonymous poster hash: 0dd99...ad6

Skrevet

Denne er jeg fornøyd med og. Får fyldige vipper uten at de ser ut som edderkoppbein og den holder seg godt utover dagen.

Har kjøpt min første og bare hatt den noen dager - synes du den er holdbar, altså at den ikke blir tørr eller oppbrukt fort? Hvor ofte må du kjøpe ny?

Anonymous poster hash: ba0d5...f15

Skrevet

Denne er jeg fornøyd med og. Får fyldige vipper uten at de ser ut som edderkoppbein og den holder seg godt utover dagen.

Har kjøpt min første og bare hatt den noen dager - synes du den er holdbar, altså at den ikke blir tørr eller oppbrukt fort? Hvor ofte må du kjøpe ny?

Anonymous poster hash: ba0d5...f15

Blir ikke tørr før den er tom. Vet ikke hvor ofte jeg må kjøpe. Pleier å kjøpe 3-pack på tax free og har de da en stund. Kanskje bruker jeg en mascara i løpet av 2-3 mnd?

Skrevet

Har noen prøvd mascara fra Elisabeth Arden?

Skrevet

Loreal, million dollar lashes, so coture ❤️

Anonymous poster hash: 923b4...093

Skrevet

Estee Lauder Sumptuous Extreme! Ingen over, ingen ved siden 😝

Anonymous poster hash: 4137a...17b

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med babor sin mascara, holder hele dagen og jeg ser ikke ut som en panda om morgenen hvis jeg glemmer å ta den av :PAnonymous poster hash: 8742f...f85

Helt enig, og har prøvd "alle" andre typer. Er eneste med ordentlig børste også. Minuset er at jeg kun finner den hos hudpleier. (Ikke på nett heller)

Anonymous poster hash: 41787...d0e

Skrevet

Jeg også leter etter god mascara, men den kan ikke være dyretestet. Body shop sin er ikke god men jeg bruker den i påvente av noen bedre som ikke er testet på dyr.

Anonymous poster hash: 0dd99...ad6

Jeg bruker selv mascara fra makeup mekka, er meget fornøyd. Produktene deres er ikke testet på dyr.

Anonymous poster hash: a5aeb...0c8

Skrevet

Diorshow eller loreal x5.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med babor sin mascara, holder hele dagen og jeg ser ikke ut som en panda om morgenen hvis jeg glemmer å ta den av :PAnonymous poster hash: 8742f...f85

Helt enig, og har prøvd "alle" andre typer. Er eneste med ordentlig børste også. Minuset er at jeg kun finner den hos hudpleier. (Ikke på nett heller)

Anonymous poster hash: 41787...d0e

Mener at flere hudpleiesalonger sender i posten og man kan bestille fra Sverige også :)

Anonymous poster hash: 8742f...f85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...