Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Bedside crib eller en hengevugge ? Hva anbefaler du, og hvilket merke/type? Anonymous poster hash: bee41...55b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Ingen av delene. Jeg vil ha en som kan flyttes rundt. Plutselig er det mest praktisk at pappaen kan vugge litt eller hjelpe til om natta. Vi har brukt en sånn til alle tre: http://www.barnashus.no/troll-monica-vugge-hvit.html Den har stått ved fotenden av vår seng så vi kunne vugge med tærene begge to. Brukte den frem til de var 5-6 mnd, da byttet vi til Hemnes sprinkelseng fra Ikea. Anonymous poster hash: e8d1e...8bb
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Har bedside crib til vår nyfødte. Forrige gang hadde vi stokke sleepi mini. Mye mer fornøyded bedside crib, av den enkle grunn at man kommer mye nærmere. I natt bare dro jeg henne mot meg da jeg skulle amme Har en Stokke Daybed på stua i tillegg. Anonymous poster hash: c5df8...2c7
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Elsker vår Stokke Sleepi Mini! <3 Triller den ut i stua på dagtid, og inn på soverommet om natten. Anonymous poster hash: 479bf...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå