Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Vi har vært på husjakt lenge og det er lite til salgs i området. Så fant vi er hus vi virkelig likte og vi bestemte oss for å gå for det. På 2. visning oppdaget jeg noe jeg ble skeptisk til og ville ikke by så mye som vi hadde planlagt. Nå angrer jeg så veldig! Har fått "bearbeidet" det jeg ble skeptisk til og skjønt at vi kunne ha levd med det, men nå er huset solgt for mindre enn vi hadde planlagt å by. Hvordan slutte og tenke på det? Er så lei meg fordi det er min skyld at vi ikke gikk for det også. Kan ta evigheter før det kommer ut et nytt hus her. Får det virkelig ikke ut sv hodet. Skjønner at dette ikke er verdens undergang og at jeg overreagerer, men vil gjerne høre at andre også har opplevd slik eller noen triks for å godta tabben raskere. Anonymous poster hash: 270d9...e7a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Da er det bare meningen at noe bedre venter😄 Men kjenner følelsen. Det går over, bare kikk videre så plutselig er drømmehuset der! Anonymous poster hash: 37639...7b9
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Skjønner hvordan du har. Var bare leilighet for min del, men likevel. Etter 6 mnd kom det ny leilighet i område på markedet. Glad vi valgte den vi ventet på Anonymous poster hash: 1fef0...39e
Chupa chups Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Etterpåklokskap. Kanskje, om dere hadde kjøpt det, hadde du angret fordi akkurat den tingen ble nøyaktig like irriterende som du var redd for. Bare vent. Et bedre hus dukker opp. Vi ventet i ti år på drømmehuset. Slo ifra oss prakteiendommer og hus med mye potensiale, og ingen skjønte hvorfor. Helt til vi fant det vi lette etter.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Takk, godt å lese det dere skriver! <3 Hi Anonymous poster hash: 270d9...e7a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Det var nok en mening med det skal du se. Plutselig dukker noe opp, og da vil du være glad😊 Nyt helgen 😊 Anonymous poster hash: ba64e...596
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #7 Skrevet 12. mars 2016 Er ikke noe å gjøre med, du får prøve å legge det bak deg. Når dere kjøper et annet hus kommer du nok til å være glad det ikke ble det andre:) Vi la inn bud på mange hus, når vi ser tilbake er vi glade for at vi ikke endte opp med et par av de! Anonymous poster hash: 2aaef...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå