Gå til innhold

sexproblem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, det er ganske flaut, men med ny kjæreste blir jeg helt overvåt. Det blir slik at vi nesten ikke kjenner friksjon for det er bare vått. Han må jo tro jeg er supervid men jeg er egentlig ikke det. Jec synes bare han er så ufattelig deilig og underlivet mitt reagerer tydeligvis veldig på det. Det fungerer veldig dårlig altså og sexen er ikke spesielt god. Han er gjennomsnittlig stor men jeg kjenner han altså nesten ikke.

Er det noe jeg kan gjøre med det egentlig?

Anonymous poster hash: bfc8d...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg også når mannen er veldig riktig for meg, ikke bare tenningsmessig,men også følelsesmessig.

Min eks og jeg løste det ved å alltid ha noen vaskekluter ved senga. Tok små pauser for å tørke både meg og ham utenpå. Når vi startet på igjen da var det nesten som første penetrering. Holdt vi på lenge så måtte vi tørke flere ganger.

Vi valgte å ta det humoristisk, han var heldigvis oppegående nok til å ta det som et kompliment at han gjorde meg så våt, og vi kunne le av det. Dro vi på tur sammen kunne han spørre "husket du å pakke med vaskekluter", og da var forspillet nesten i gang igjen for oss ;)

Så stress minst mulig med det, ta det humoristisk, og få kjæresten din til å se at dette er et kompliment fra din kropp til hans ;)

Anonymous poster hash: 4404a...f03
Skrevet

Takk for svar 😊 Jeg får prøve å ta det humoristisk jeg også. Jeg synes bare det er så flaut - akkurat som om jeg er helt utsultet og flommer over bare han ser på meg. Haha.. Jeg får prøve å nevne det, le litt of foreslå at vi tørker. Jeg føler meg ganske trygg på at han liker meg også så det burde jo være greit å snakke om det. Dessuten er det jo bare sånn så det må vel være bedre å snakke om det og le av det heller enn å late som ingenting - som egentlig er den kleineste løsningen.

Skrevet

Takk for svar Jeg får prøve å ta det humoristisk jeg også. Jeg synes bare det er så flaut - akkurat som om jeg er helt utsultet og flommer over bare han ser på meg. Haha.. Jeg får prøve å nevne det, le litt of foreslå at vi tørker. Jeg føler meg ganske trygg på at han liker meg også så det burde jo være greit å snakke om det. Dessuten er det jo bare sånn så det må vel være bedre å snakke om det og le av det heller enn å late som ingenting - som egentlig er den kleineste løsningen.

Jeg var også flau da jeg opplevde dette med en-to menn tidligere. Det gjorde at jeg ble hemmet i sengen også.

Jeg squirter også når jeg blir nok tent, og en tidlig eks var overbevist om at jeg tisset på meg. Selv om jeg visste det ikke var tilfelle (selv om jeg aldri hadde hørt om squirting) så ga det meg enda dårligere selvtillit i senga.

Måtte til slutt bare ta et oppgjør med meg selv, fant ut at hvis jeg skulle ha det ordentlig godt i senga så måtte jeg lære meg å gi litt mer f... og le av ting, og akseptere at slik er jeg skapt.

Men min eks, som jeg fortalte om over, så ble jeg våtere og våtere jo lenger vi hadde vært sammen. Han kunne av og til se på meg med et blikk som sa "er du våt nå" og det kunne jeg som regel bekrefte... da var det bare å glede oss til vi fikk sjansen ;)

Så le av det, gi litt f..., aksepter det og ha noen kluter tilgjengelig. Forklar til kjæresten at det blir slik fordi han tenner deg så mye - han blir garantert ikke skuffet over å høre at ingen kan tenne deg som ham ;)

Anonymous poster hash: 4404a...f03

Skrevet

Ha inni en liten tampong under forspillet :)

Anonymous poster hash: fcad0...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...