Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Datteren min har et liiiite handicap..Nå skal det være sangkonkurranse på skolen,og de er delt inn i grupper. De driver og lager sanger selv. Nå sviktet alle i gruppen som hadde planlagt å synge så jenta mi føler at hun måtte synge sangen selv alene. Sangen er relatert til handikappet hennes,og er ganske fjasete. Jeg sa til henne at hun kunne gjerne synge den sangen,men da syns jeg at flere på gruppen og skulle synge.. Hun syns ikke noe særlig om å stå alene der, og det skjønner jeg. Men nå lurer jeg på om jeg kanskje overdriver? Jeg sa at hun kunne si at hun ikke har lyst til å stå der alene og synge og at hun da ikke har lywt til å synge hun heller.. Hva mener dere? Jeg vil ikke at hun skal føle seg ubekvem på scenen.. Anonymous poster hash: 69760...375
Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Datteren min har et liiiite handicap..Nå skal det være sangkonkurranse på skolen,og de er delt inn i grupper. De driver og lager sanger selv. Nå sviktet alle i gruppen som hadde planlagt å synge så jenta mi føler at hun måtte synge sangen selv alene. Sangen er relatert til handikappet hennes,og er ganske fjasete. Jeg sa til henne at hun kunne gjerne synge den sangen,men da syns jeg at flere på gruppen og skulle synge.. Hun syns ikke noe særlig om å stå alene der, og det skjønner jeg. Men nå lurer jeg på om jeg kanskje overdriver? Jeg sa at hun kunne si at hun ikke har lyst til å stå der alene og synge og at hun da ikke har lywt til å synge hun heller.. Hva mener dere? Jeg vil ikke at hun skal føle seg ubekvem på scenen.. Anonymous poster hash: 69760...375 Gleder hun seg til å synge, da? Og hvilket handikap er det snakk om? Blir det veldig kleint for henne å stå og synge den aleine?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Zårlig gjort av resten av griuppen, men dette klarer hun. Anonymous poster hash: 3a9dd...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå