Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Jeg blei overraska da jeg satt og snakka om en venn jeg ikke har sett på lenge eller snakka med på lenge. To minutter seinere fikk jeg melding fra den personen. Anonymous poster hash: 60983...cd2
Gjest Antarctica Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Blir stadig overraska her på forumet, over hvor mange voldtekter og overgrep som går under radaren fordi kvinner stilltiende aksepterer at kjæresten har "rett" til å misbruke kroppen hennes. Eller fordi politi, lokalsamfunn og advokater svikter.
Roselilly Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Blir stadig overraska her på forumet, over hvor mange voldtekter og overgrep som går under radaren fordi kvinner stilltiende aksepterer at kjæresten har "rett" til å misbruke kroppen hennes. Eller fordi politi, lokalsamfunn og advokater svikter. Helt enig i dette! Ingen tvil om at vi fremdeles trenger Kvinnedagen og likestillingskampen. Det gjelder ikke bare lønn!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 Jeg ble overrasket over snopekaoset på Rema butikken når jeg handlet inn for helgen (teknisk sett i går) der folk brøt opp på esker og reiv til seg store mengder snop. Men spesielt hun damen som jublet og ropte ut når hun fant krokodillene som hun og datteren hadde kjørt rundt å leitet etter hele dagen.. 🙄 Da tenkte jeg at evolusjonen er nok det rette sporet her, vi må stamme fra dyreverden! Anonymous poster hash: c44e4...432
Tulisa Skrevet 12. mars 2016 #5 Skrevet 12. mars 2016 Blei overrasket da jeg trakk opp persinennen i mårrest. Satt ei stor, fin og flott gaupe i hagen
skinnfilla Skrevet 12. mars 2016 #6 Skrevet 12. mars 2016 Jeg ble overrasket da min 4 mnd gamle baby har "funnet " stemmen sin og skjønt at man kan rope utrolig høyt😂 Våknet til et leven uten like😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå