Gå til innhold

Mannen min vil vaske naken for andre damer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant annonsen hans lagret på pc. Har aldri mistenkt ham for å være utro, men han har pendlerjobb til Oslo og hele beskrivelsen hans passer. Faen, jeg er så skuffa! Vi har tre barn, hva faen gjør jeg? Helvete helvete helvete Har kasta ham ut for helga! Har ikke råd til å sitte med huset alene og ungene trenger ikke mer forandring nå. Hva i helvete gjør jeg?

Anonymous poster hash: af802...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han skal vaske naken for damer så er det garantert ikke bare vasking det vil innebære selv om det kanskje inngår i prisen. Damer som ev. betaler for slike tjenester - eller ikke betaler - kan jeg heller ikke tro bare er ute etter husvask.

Om han ikke har vært utro så ville jeg krevd fvk og at han slutter pendlerjobben.

Om han har vært utro så må du nesten finne ut hva du vil videre.

Fvk er nok uansett en veldig god ide for dere. Krev at dere tar samtaler på fvk.!

Anonymous poster hash: 3d72b...d41
Skrevet

Hahaha, det må være han jeg skrev med for 6-7 år siden!

Ble kontaktet av han på CC(cupido club) og han skrev at han tenner på å vaske naken hos fremmede damer mens de satt og så på. Jeg kunne ha en venninne tilstede også hvis jeg ville.

Vi spøka mye om han, jeg og min venninne, for det kunne jo vært kjekt å invitert han etter et skikkelig party eller noe 😂

Men jeg takket nei,og hørte aldri mer fra han.

Han andre som kontaktet meg der derimot! Å hjelpe meg... Han tente på... Å herre gud...

Han ville stå naken foran meg,så skulle jeg mobbe han for liten pikk... Jeg skulle tvinge han til å gjøre ekle ting...

Mange snålinger på nett altså...

Skjønner at du reagerer når du finner noe sånt, men helt ærlig tror jeg det kun er fantasien hans, om dette er samme mann. Han jeg snakket med var ikke interessert i å ha sex eller noe. Han ville bare leve ut sin fantasti.

Anonymous poster hash: 7961a...8a7

Skrevet

Ifølge annonsen ville han ikke ha betalt en gang. Han hadde fått svar og jeg vet han har vært utro, bare mistenkte det ikke i forkant.. . Han er så falsk! Ringer og ringer og ringer, men jeg orker bare ikke snakke med ham akkurat nå. Ungene hadde heldigvis lagt seg da jeg fant ut av det, men de vil jo lure på hvorfor pappa ikke er hjemme i morgen. . Faen altså!

Skrevet

Uff, får vondt av deg, HI. Men når han har overskredet denne grensen, da tror jeg ikke han vil greie å holde seg i fremtiden uansett hva han ev. måtte si til deg.

Håper du har noen å snakke med. Ta kontakt med fvk mandag og så får du hjelp der.

Skrevet

Ifølge annonsen ville han ikke ha betalt en gang. Han hadde fått svar og jeg vet han har vært utro, bare mistenkte det ikke i forkant.. . Han er så falsk! Ringer og ringer og ringer, men jeg orker bare ikke snakke med ham akkurat nå. Ungene hadde heldigvis lagt seg da jeg fant ut av det, men de vil jo lure på hvorfor pappa ikke er hjemme i morgen. . Faen altså!

Hvis det er han samme, så har han holdt på i mange år... Hvordan vet du at han har vært utro? Han jeg snakket med, var,som jeg skrev,ikke interessert i sex.

Gjest Antarctica
Skrevet

Huff.

Lykke til videre.

Håper du kan finne ut av en vei å gå når sjokket har lagt seg.

Skrevet

Er du helt sikker på at det er han? Du sier annonsen stemmer, men har han innrømt det.

Huff, lei situasjon . Håper det løser seg..

Anonymous poster hash: 42321...e9e

Skrevet

Begynner navnet hans på O? Høy, mørk og ganske muskuløs, ca 35 år. Snakker han vestlandsdialekt? Isåfall hadde jeg noen venninner i kollektiv som bestilte dette for morro på fest. Han vasket hele leiligheten mens de drakk og koste seg. De danset med han og jeg vet med sikkerhet at han endte på rom med to av de andre.

Jeg håper virkelig ikke det er han, men har selv blitt bedratt og vet hvor vondt det er når andre vet og ikke en selv.

Stor styrkeklemt til deg!

Anonymous poster hash: e44c2...a4e
Skrevet

Takk for svar ❤

Han innrømte det for lott siden på sms. Vil gjerne vi skal prate ut og han vil med på fvk. Vet ikke jeg.. Elsker ham jo!

Beskrivelsen over her stemmer også. Faen, er helt ute av meg. Og på toppen, den juvelen har aldri løfta en finger her hjemme! Begrunner med at han jo bare er hjemme i helgene, og at han da ønsker å være med meg og barna. Vet ikke hva jeg skal tro lengere. Tydeligvis er han godt kjent..

Skrevet

Uff... det må vere fryktelig sårt å oppdage, men likevel bra du oppdaget det.

Det er rart hvor mye man kjenner et menneske så kan det plutselig vise seg etter mange år at man ikkje kjenner vedkommende likevel.

Håper det ordner seg, men for han er nok dette en sykdom, og han trenger nok hjelp for å bli kvitt sykdommen...

Anonymous poster hash: 79f80...e0f

Skrevet

Hvis beskrivelsen av mannen din stemmer med det nr. 9 skriver, Hi, da er jeg enig med hun før meg som sier at hvis mannen din skal bli kvitt dette så trenger han behandling, for da er det trolig en form for sexavhengighet han lider av.

De jeg har hørt som har lidd av det og vært gift har ikke greid å holde seg til kona selv etter behandling :/

Skrevet

Du... med et kjapt søk på nettet ser jeg at en annonse med likelydende innhold kan spores helt tilbake til 2003. Om det er samme mann trenger han definitivt behandling.

Anonymous poster hash: 7d101...18c

Skrevet

Oi. Jeg føler virkelig med deg. Dette må jo være litt av et sjokk.

Forstår at du ikke aner hva du skal gjøre. Det trenger du heldigvis ikke å bestemme deg for her og nå. Det du må finne ut, er hva du skal oppgi som grunn til barna i morgen når de lurer på hvorfor ikke han er der. Du kommer sikkert på noe å skylde på. Hvis jeg var deg, ville jeg prøvd å fått noen til å passe barna litt. Det er ekstremt tungt å stå midt i noe surrealistisk, og det er uendelig mye tyngre når man må late som om alt er ok.

Skrevet

Uff... det må vere fryktelig sårt å oppdage, men likevel bra du oppdaget det.

Det er rart hvor mye man kjenner et menneske så kan det plutselig vise seg etter mange år at man ikkje kjenner vedkommende likevel.

Håper det ordner seg, men for han er nok dette en sykdom, og han trenger nok hjelp for å bli kvitt sykdommen...

Anonymous poster hash: 79f80...e0f

Dette er ingen sykdom, det er en fetisj. De fleste som holder på slik som din mann har ikke sex HI, men forstår at det kan virke som han har det ut fra svaret lengre opp... :/.

Å stanse en med en fetisj fra å leve ut sin fantasi, det er nok dessverre ikke enkelt, de færreste med slike behov vil bli lykkelige uten.

Håper det ordner seg for dere!

Og så må jeg beklage at jeg må le litt av at han aldri har løftet en finger med husarbeidet hjemme.... at det går an :lol: !

Anonymous poster hash: a42c6...622

Skrevet

Dette er jo bare tull. Sånne annonser florerer jo fra tid til annen. Akkurat nå er det sånn igjen.

Anonymous poster hash: 3d656...be1

Skrevet

Synes dette var trist lesing.

Forstår at det er vanskelig for både deg og mannen din.

Har dere snakket sammen i dag? Er du villig til å bli med ham på fvk?

En klem til deg.

Anonymous poster hash: 85cc6...e3f

Skrevet

Vi har pratet sammen på telefon og blitt enige om fvk. Han har også sagt at han vil motta hjelp hos psykiater. Han har også sagt opp jobben, forklart situasjonen for arb.giver og har fått lov å slutte på dagen. Foreløpig skal han flytte inn til sine foreldre i nærheten av oss.

Han har innrømmet utroskap, opptil flere ganger. Han har fortalt når og med hvem og jeg har fått mulighet til å dobbeltsjekke, selv om jeg ikke ønsker dette.

Tilliten har fått seg en knekk og helt ærlig vet jeg ikke hva jeg ønsker. Samtidig har vi det bra og ungene savner pappaen. Et brudd vil gjøre det vanskelig for ham å treffe dem regelmessig, og dette ønsker selvsagt verken ham eller jeg.

Han har lagt seg langflat, men jeg vet ærlig talt ikke.

Dette er noe vi må jobbe oss gjennom.

Nå er det én dag av gangen.

Skrevet

Det er i hverfall godt å høre at mannen din har innrømt hva han har gjort, og at han har innrømmet både for deg og for seg selv at han har et problem.

Du kan vel ikke gjøre så mye annet enn å bli med på fvk og ta det fra der. Du må se hvordan det utvikler seg, og om du tror du vil være i stand til å tilgi ham etter at han har startet behandling.

Om du ikke klarer det, så tror jeg de fleste forstår det. Da må du prøve å skape et så godt liv som mulig for deg og barna dine, der det også er rom for faren deres, selv om dere ikke bor sammen.

Jeg tror du også kan ha godt av å snakke med noen profesjonelle på egenhånd, enten psykolog eller noen på fvk. Du har opplevd et stort svik, og kan trenge å "tømme" deg litt.

Ønsker deg lykke til HI.

Klem fra meg.

Skrevet

Det er i hverfall godt å høre at mannen din har innrømt hva han har gjort, og at han har innrømmet både for deg og for seg selv at han har et problem.

Du kan vel ikke gjøre så mye annet enn å bli med på fvk og ta det fra der. Du må se hvordan det utvikler seg, og om du tror du vil være i stand til å tilgi ham etter at han har startet behandling.

Om du ikke klarer det, så tror jeg de fleste forstår det. Da må du prøve å skape et så godt liv som mulig for deg og barna dine, der det også er rom for faren deres, selv om dere ikke bor sammen.

Jeg tror du også kan ha godt av å snakke med noen profesjonelle på egenhånd, enten psykolog eller noen på fvk. Du har opplevd et stort svik, og kan trenge å "tømme" deg litt.

Ønsker deg lykke til HI.

Klem fra meg.

Støtter alt som er skrevet her!

Ta en dag om gangen, Hi. Uansett hva som skjer videre mellom deg og mannen så tror jeg det er viktig for deg at han har innrømmet alt. Selv om det han har gjort er et forferdelig svik mot deg, så ville han vist mindre respekt for deg om han ikke fortalte deg sannheten nå. Om dere greier å fikse forholdet eller ikke så er det viktig at han har innrømmet det han har gjort.

Ta vare på deg selv fremover, Hi!

Klem

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi har pratet sammen på telefon og blitt enige om fvk. Han har også sagt at han vil motta hjelp hos psykiater. Han har også sagt opp jobben, forklart situasjonen for arb.giver og har fått lov å slutte på dagen. Foreløpig skal han flytte inn til sine foreldre i nærheten av oss.

Han har innrømmet utroskap, opptil flere ganger. Han har fortalt når og med hvem og jeg har fått mulighet til å dobbeltsjekke, selv om jeg ikke ønsker dette.

Tilliten har fått seg en knekk og helt ærlig vet jeg ikke hva jeg ønsker. Samtidig har vi det bra og ungene savner pappaen. Et brudd vil gjøre det vanskelig for ham å treffe dem regelmessig, og dette ønsker selvsagt verken ham eller jeg.

Han har lagt seg langflat, men jeg vet ærlig talt ikke.

Dette er noe vi må jobbe oss gjennom.

Nå er det én dag av gangen.

Du er i alle fall en helt.

Håper han kommer ut av denne galskapen.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå florerer dette bildet på facebook...

Endret av Sommerfuggel
Brudd på opphavsrett
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet brudd på opphavsrett.

Ønsker dere å poste et bilde må dere legge ut en link til nettsiden, ikke poste bildet direkte :)

Sommerfuggel

Moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...