Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 I morgen og søndag skal jeg og ett åringen kjøre langt, 4 timer lørdag og 4 timer søndag. Nå bruker han babybilstol, men i bilen har jeg også en cybex sirona som er søsteren sin. Vurderer nå frem og tilbake på om jeg skal bruke babybilstol eller cybex stol. Han blir fort utålmodig i bilen når han er våken. Anonymous poster hash: 2123e...a6d
Elsker livet Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde droppet babystolen. Evt. kan du ha den med og bruke om han skulle sove en del og blir hengende med hodet. Her har vi sluttet en del tidligere med babystol, blant annet for å bevare freden i bilen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Hvis han er1 år må da den babystolen være for liten? Vi byttet da min var 9 mnd fordi selene gikk nedenfor skuldrene, det er ikke trygt. Anonymous poster hash: f1aa4...764
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #4 Skrevet 12. mars 2016 For min ville det vært utenkelig å ha babystolen som 1 åring. han fikk litt klaus nedi der og hylte når vi kjørte bil. Byttet til izi coimbi - og brått fikk han utsikt ut og litt rettere sittestilling ved ca 8 mnd. Da ble det en helt annen verden å ha han med. Så mitt råd er : Bruk Sironaen, og ha evt babysetet til soving underveis om ikke sirona er så bra til det. La ungen få se litt. Anonymous poster hash: cbe22...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå