Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Jeg har 450 000 i årsinntekt + 5000 pr. måned i leieinntekter (skattefritt). Har to barn (6 og 4 år) 50/50 - deler også utgifter 50/50 og mottar ikke noe bidrag. Lån på 800 000 og trenger ny bil. Min venninne mener jeg bør være forsiktig.. men jeg føler jeg har grei økonomi, men har bare vært alene noen få mndr.. er det noe jeg glemmer eller burde jeg ha det romslig? Hva tenker dere? Anonymous poster hash: b5d5b...c48
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Du alene har jo bedre økonomi enn gjennomsnittsparet vil jeg tro 👍🏻 Anonymous poster hash: a9a18...c3c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Spørsmålet er vel heller hvor mye utgifter du har med den inntekten. Inntekten betyr ikke så mye hvis forbruket er stort. Greier du å spare pr. i dag. Hvordan blir det med et billån. Må du forsake noe for bilen, vil det gå greit? Snakk med banken, du, de vil kunne svare bedre enn venninnen din som ikke har full oversikt over økonomien din Men normalt sett burde du fint greie noe utgifter på bil såsant forbruket ikke er altfor stort ellers. Anonymous poster hash: db14c...c57
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Syns det høres greit ut, jeg. Hva mener hun med forsiktig? Anonymous poster hash: 8d7cf...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå