Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Hei. Jeg tror muligens jeg er gravid..Hadde sist mens den 19 februar, og hadde sex den 28 der vi hoppet av i svingen. Har en syklus på ca 24-26 dager. Kjenner det "stikker" nede med livmoren, og har hatt mens smerter i 3-4 dager nå. Hadde også eggløsningsslim for igårs, igår og idag, men får ikke det til å stemme? (varierer med slim) Pleier ikke å ha mensensmerter så lenge før mensen, og heller ikke eggløsningsslim.. MEN, så har jeg hatt en veldig kjip uke, og har stresset mye, så vil tru det har noe innvirkning..Jeg forventer mens imåra, men hvis jeg ikke får den, er det for tidlig å teste for graviditet da? Noen som har opplevd noe lignende? Setter pris på svar :-) Anonymous poster hash: 8cbc0...4e9
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Liten vits å teste før du forventer mens. Anonymous poster hash: 6b06c...733
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Hvis du skal ha mensen i morgen, og den ikke kommer, så kan du ta en test. Er du gravid,vil den trolig være veldig svak,og du bør absolutt ta av morgenurin. Så kommer ikke mensen i morgen, ville jeg tatt test søndag morgen. Evt spart på morgenurinen fra i morgen tidlig, og testet senere om du ser at mensen ikke kommer i løpet av dagen. Jeg testet positivt to dager før forventet mens,og den streken var supersvak,men jeg så den jo. Testet hos lege noen dager senere,og den var fortsatt svak da, men snuppa på snart 5 bekrefter daglig at jeg såvidt var gravid to dager før forventet mens 😄 Lykke til 😄 Anonymous poster hash: cd612...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå