Gå til innhold

Kan de ta feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lege og en gynekolog. Dødt foster og har fått tablett. Men redselen av at jeg selv dreper og at det er noe der ennå dsom lever, henger over meg

Anonymous poster hash: 60167...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken uke?

Anonymous poster hash: f50a6...70a

Skrevet

Jeg tenker ultralyd er sikreste måten å få slikt bekreftet. .

Anonymous poster hash: a0320...6f0

Skrevet

Lite sannsynlig, men 100% sikkert. Går utifra du har vært på UL og fått det bekrefte. Er du likevel så redd og vegrer deg for å ta tabletten, ville jeg tatt kontakt med en ny gynekolog for en ny vurdering. Bare for sikkerhets skyld. Ikke at jeg tror han/hun vil komme med nye nyheter dessverre.

Anonymous poster hash: 67903...e08

Skrevet

Men ikke 100% sikkert skulle det stå

Anonymous poster hash: 67903...e08

Skrevet

Har tatt ultralyd hos begge. Uke 10

Skrevet

Gynekologen tok feil på meg. Pga blødning var keg det på ultralyd i uke 6. Da sa han at fosteret var dødt, og det ville blø ut selv.

3 dager senere tok jeg ultralyd hos legen min, som har apparat på kontoret sitt. Fosteret levde. Dette fosteret er i dag ei flott jente på 14 år.

Be om ny ultralyd hos noen andre.

Anonymous poster hash: 55300...f51

Skrevet

Tok ul for 2 uker siden, da banka hjerte. Nå så man ikke hjerte eller noe, dette visste dem begge til meg. På to ulike kontor.

Begyne å fossblø rett etter første timen også..

Skrevet

Dessverre tror jeg de har rett. I uke 6 har ikke hjertet alltid begynt å slå, men i uke 8/10 så synes det godt.

Men hi, jeg ville allikevel spurt om en ekstra ul. For at du skal være sikker og ikke lure på om du gjorde feil

Anonymous poster hash: 339ac...797

Skrevet

Har tatt første tabletten for jeg var jo enig i at det ikke var noe hjerteaktivitet.. så er jo forsent... men likevel er jeg usikker nå... :-(

Skrevet

Har tatt første tabletten for jeg var jo enig i at det ikke var noe hjerteaktivitet.. så er jo forsent... men likevel er jeg usikker nå... :-(

Jeg kan nesten garantere at de ikke tok feil. Jeg har tatt mange ul pga ivf og diverse spontanaborter. Å se liv etter uke 7 er ikke vanskelig. I uke 10 kan man se antydning til armer og ben..

Jeg er lei for at du opplever dette, men denne gang var det ikke ment for å bli et liv. Jeg håper dere lykkes snart

Anonymous poster hash: 339ac...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...