Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Ser på kredittkortregningen min at jeg har blitt belastet for en transaksjon fra *Lillestars* på over 550 kr. Står merket Paypal 'littlestars* På selve paypalkontoen min er det kun registrert de vanlige spotifytransaksjonene. Prøvde å ringe kundeservice på Eurocard for å høre, men de er steng til mandag. Noen som har vært borti noe sånt? Anonymous poster hash: 9110f...97f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Har du ikke bestilt noe på nettet? Ebay f.eks. Anonymous poster hash: bad2c...aa3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Veit at det er noen svindlere som begir seg ut for å være PayPal. Har fått flere slike mailer som har havna i søppelmail, om at PayPal har endret sikkerheten, så ber de deg om å oppgi PayPal kontonr ditt og passord. Så vipps, så har svindlerne fått tak i det de ville.Har ikkje skjedd deg dette da? Anonymous poster hash: 0205e...191
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Veit at det er noen svindlere som begir seg ut for å være PayPal. Har fått flere slike mailer som har havna i søppelmail, om at PayPal har endret sikkerheten, så ber de deg om å oppgi PayPal kontonr ditt og passord. Så vipps, så har svindlerne fått tak i det de ville. Har ikkje skjedd deg dette da? Anonymous poster hash: 0205e...191 Hm. Ikke bestilt noe fra ebay etc, og ikke oppdatert noe informasjon heller. Og om jeg hadde brukt PayPal så hadde det jo stått på paypalkontoen. Hi Anonymous poster hash: 9110f...97f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 Veit at det er noen svindlere som begir seg ut for å være PayPal. Har fått flere slike mailer som har havna i søppelmail, om at PayPal har endret sikkerheten, så ber de deg om å oppgi PayPal kontonr ditt og passord. Så vipps, så har svindlerne fått tak i det de ville. Har ikkje skjedd deg dette da? Anonymous poster hash: 0205e...191 Hm. Ikke bestilt noe fra ebay etc, og ikke oppdatert noe informasjon heller. Og om jeg hadde brukt PayPal så hadde det jo stått på paypalkontoen. Hi Anonymous poster hash: 9110f...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå