Gå til innhold

Dere som har baby i tillegg til små barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Altså, mulig jeg er hysterisk, men er livredd for at 2-åringen min skal kaste leker på babyen oppi vugga. Man vet jo aldri! Hva gjør dere andre for å beskytte? Tar kattenett på vugga?

Anonymous poster hash: dbc49...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det får da være grenser for hysteri. Snakkmed toåringen og gjem evt vekk de store tunge trelekene som kan gjøre skade, hvis du tror det er reell fare for at eldste gjør noe sånt

Anonymous poster hash: c2a44...f5d

Skrevet

Ta vekk alle tunge farlige treleker. Myke bamser, play doh , etc etc.

Jeg hadde baby i vognbag, på spisestue bordet. Mye tryggere. Hadde 3 eldre brødre i alderen 1.5-5 år, da minsten kom.

Anonymous poster hash: 72638...07e

Skrevet

Ok. Storesøster er veldig snill og grei altså, men man vet jo aldri med et så lite barn! Hun kan feks plutselig kaste dukken sin på gulvet, for så å ta den opp igjen og trøste "jeg er så lei meg dukka, unnskyld!" Og det funker jo ikke akkurat for en ekte baby...

Anonymous poster hash: dbc49...03a

Skrevet

Du må følge med konstant. Her kom eldste gående med den nyfødte baben etter en fot en gang jeg var på badet og tisset. "Her mamma! Her er Line!" Han syntes han var kjempeflink, han.

Utrolig slitsom tid.

Anonymous poster hash: 558e2...01f

Skrevet

Man må bare følge med, heeele tiden. De kan aldri være alene sammen, for det skjer så fort.

Anonymous poster hash: e8eb1...ce9

Skrevet

Du må selvfølgelig følge med, hele tiden. Insektsnett kan jo barnet uansett fjerne.

Skrevet

Jeg hadde baby i vognbag, på spisestue bordet. Mye tryggere. Hadde 3 eldre brødre i alderen 1.5-5 år, da minsten kom.

Anonymous poster hash: 72638...07e

Er ikke trygt med bag på borde heller. Jeg var 4 og søtere min 6 når lillebror ble født. Han lå i en bag på borde. Så sto jeg på en krakk og kikka på han når søstera mi mente det var hennes tur. Vel jeg holdt fast i bagen og ho dro i meg. Endte med at alle tre havna i en klynge på gulvet. Gikk heldigvis bra med lillebror som var ca 1 uke gammel.

Anonymous poster hash: befbb...5aa

Skrevet

Jeg hadde baby i vognbag, på spisestue bordet. Mye tryggere. Hadde 3 eldre brødre i alderen 1.5-5 år, da minsten kom. Anonymous poster hash: 72638...07e

Bag på bordet er jo oppskrift på katastrofe! Da velter jo storesøsknene bare ned hele bagen!

Anonymous poster hash: fde85...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...