Gå til innhold

Bruke 10.000 på gave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har stor dag og han har alt. Dette vet jeg at han har ønsket seg i mange år og hadde blitt veldig glad.. Men er det ekstremt overkill?

Anonymous poster hash: a9a7c...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an påøkonomien deres. jge hadde gjort det for min mann hvis jeg visste det var noe han ønsket seg intenst.

Anonymous poster hash: 0cc9e...363
Skrevet

Ja jeg har råd, og vi har begge romslig økonomi.. Men likevel altså. Han fortjener jo noe fint:-) blir ingen feiring på han heller siden han har så mye å gjøre for tiden.

Anonymous poster hash: a9a7c...27c

Skrevet

Ja, har du lyst og råd, så hvorfor ikke? Jeg slo på stortromma sist. Han ble helt rørt og veldig glad, og det var skikkelig verdt det!

Anonymous poster hash: 59ede...fca

Skrevet

Jeg brukte 17000 på en Mac for 4 år siden han fortsatt bruker mange timer om dagen.

Har dere råd, han fortjener det og du vet det ikke er bomkjøp er det kjempefint å gjøre det.

Skrevet

Jeg betalte for overraskelsesfest på 40-årsdag. Kom på mer enn 10.000 og var veldig verdt det.

Anonymous poster hash: 69b52...05e
Skrevet

Hvis økonomien tillater det er det bare DU som kan avgjøre om det er overkill...

Skrevet

Har dere økonomi til det, kjør på! Særlig dersom det er en ting han kan ha/ha minner om i mange år fremover! Fikk klokke av mannen min (til den prisen) for mange år siden. Er fortsatt veldig glad i den og bruker den MYE.

Anonymous poster hash: 3cb8d...225

Skrevet

Det kunne eg glatt gjort om vi hadde hatt økonomi til det.

Skrevet

Ja hvorfor ikke? Så lenge økonomien er bra , så slå til ☺️ For to år siden brukte jeg 519.000 kr på gave til mannen 🙊😱

Anonymous poster hash: 7c457...52e

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja hvorfor ikke? Så lenge økonomien er bra , så slå til ☺️ For to år siden brukte jeg 519.000 kr på gave til mannen 🙊😱

Kjøpte du noe du selv ikke er del av/kan delta i å bruke, da?

Min samboer sier han ville ha trodd at det rablet for meg hvis jeg kjøpte noe til ti tusen. Unntaksvis kunne vi ha brukt så mye på en gave til rund dag, hvis gaven var en utflukt eller aktivitet vi alle kunne ha glede av sammen. Dette er hva han sier nå, i alle fall, så får vi se om 3 år.

Skrevet

Kjøpte du noe du selv ikke er del av/kan delta i å bruke, da?

Min samboer sier han ville ha trodd at det rablet for meg hvis jeg kjøpte noe til ti tusen. Unntaksvis kunne vi ha brukt så mye på en gave til rund dag, hvis gaven var en utflukt eller aktivitet vi alle kunne ha glede av sammen. Dette er hva han sier nå, i alle fall, så får vi se om 3 år.

Kjøpte ny bil til han. Som han hadde sett på lenge, og jeg visste han ønsket seg. Jeg bruker den sjeldent , siden jeg har egen bil , og vi som oftest kjører den når vi kjører sammen ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...