Gå til innhold

Baby låser puppen ved amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre?

Det gjør så vondt. Nytter ikke å vente til hun er ferdig heller for hun vil helst ligge ved puppen hele døgnet.

Anonymous poster hash: 74da6...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklar litt bedre..

Anonymous poster hash: ddb6c...ab2

Skrevet

Hun låser puppen mellom kjeven og med tennene for å unngå å miste puppen. Hun spiser ikke, bruker den som smokk bare. Prøvd med å løsne med lillefingeren, men det ender bare med at hun biter ekstra hardt. Har mye vonde sår og merker på puppene nå etter uker med dette.

Gjest Antarctica
Skrevet

Lære henne å bruke smokk i stedet?

Skrevet

Det har vi prøvd og prøvd på, men smokk er totalt uinteressant.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Jeg hadde nok latt meg friste til å avvenne... 😫

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Jeg hadde nok latt meg friste til å avvenne... 😫

10 mnd

Skrevet

Når barnet er 10 mnd og ammer slik at du får sår og merker, er det vel like greit å avvenne. Barnet bruker deg som smokk og det trenger hun ikke når hun er såpass stor. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Når barnet er 10 mnd og ammer slik at du får sår og merker, er det vel like greit å avvenne. Barnet bruker deg som smokk og det trenger hun ikke når hun er såpass stor.

Enig.

Skrevet

Min skjønner et småstrengt nei.

Anonymous poster hash: bd999...2a9

Skrevet

Min gjorde det på den alderen. Da fjernet jeg henne fra puppen med en gang. Vet ikke om hun klarte å koble det, men hun sluttet i alle fall.

Anonymous poster hash: 1be00...60b
Skrevet

En jeg kjenner pleide forøvrig å brøle "FAEN!" hvis babyen bet henne under amming. 

Anonymous poster hash: 1be00...60b
Skrevet

Kan ikke fjerne henne for hun låser kjeven. Vet hun egentlig ikke trenger ammes, men vil gjerne følge anbefalingene. Har prøvd å si au og forsiktig, men det hjelper ikke. Når jeg omsider får puppen løs ender det som regel med hysterisk hyling.

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan ikke fjerne henne for hun låser kjeven. Vet hun egentlig ikke trenger ammes, men vil gjerne følge anbefalingene. Har prøvd å si au og forsiktig, men det hjelper ikke. Når jeg omsider får puppen løs ender det som regel med hysterisk hyling.

Hvis du vil at hun skal ha morsmelk kan du kanskje pumpe noen ml om dagen de siste månedene, og heller gi i kopp? Du har jo vært flink om du har ammet i ti mnd.

Skrevet

Du skal trekke ungen til deg så puppen presser mot nesen og ungen må slippe puppen for å puste.

Anonymous poster hash: 21fb8...849
Skrevet

Min beit meg 2 ganger. Vegger ganger brølte jeg høyt fordi det var så vondt og klemte henne hardt mot meg i refleks, da slipper de for å kunne puste.

Hun tok hintet og beit ikke mer.

Skrevet

Vår brukte meg som smokk hele kvelden, og det begynte å rable så smått for meg etter hvert. For å venne ham av med det, overtok pappaen kveldsjobben noen dager. Gutten var rasende, men endte med å ta smokk etter hvert. Den hadde han god hjelp av ved søvn de neste to årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...