Gå til innhold

Sitat fra mannen:" du er den smarteste og dummeste jeg vet om"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere tenkt da?

Anonymous poster hash: 785e3...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du er gift med samme man som meg. Får også høre det... Jeg er smart, men kan også være helt ekstremt distré.

Anonymous poster hash: e1ff5...4b7

Skrevet

At du er som de aller fleste andre. Noen ganger viser du deg fra din beste side, andre fra den verste.

Anonymous poster hash: 8a6f0...c81

Skrevet

At du er gift med samme man som meg. Får også høre det... Jeg er smart, men kan også være helt ekstremt distré.

*mann

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns det oppsummerer et nokså nært forhold! (Der man ser alle hverandres sider, gode som dårlige.)

Skrevet

Vel, av og til har jeg noen skikkelige kortslutninger, selv om jeg vanligvis er oppegående nok. Hadde blitt litt bekymret for forholdet om mannen ikke hadde fått med seg det.

Skrevet

Det kunne fint vært et sitat om meg det der. Er vanligvis oppegående, men av og til så kobler jeg litt ut, og har mine blonde øyeblikk 😃

Anonymous poster hash: 8d0e0...1a9

Skrevet

Jeg ville tenkt "Spot on!", for til å være relativt smart kan jeg være skikkelig dum av og til :ler: . En ting er at man ikke kan vite alt, men av og til bryter også all evne til logisk tenkning sammen og det kommer ut et eller annet idiotisk.

Trøster meg med at jeg i det minste (som regel) skjønner med en gang hvor dum jeg nettopp var :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...