Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Skal lage prinsesseslott til bursdagen til min 5 åring. Noen som har en god oppskrift på rosa krem som er grei å pynte med på slottet og som fyll? Skal være sjokolagekake😊🎂 Anonymous poster hash: a60aa...7d4
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Bare lag en vanlig smørkrem og bytt ut kakaoen med rosa konditorfarge Anonymous poster hash: 2f4db...c83
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Lag en sjokoladekrem, men bytt ut vanlig/mørk sjokolade med hvit sjokoladekrem (evt finn en egen oppskrift på hvit sjokoladekrem) og farg med konditorfarge. Hvis du bytter it mørk sjokolade med hvit, så husk athvit sjokolade er søtere på smak, så hold igjen på sukker/melis hvis det er det i oppskriften din. Anonymous poster hash: 3796e...17a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 http://sotesaker.no/inspirasjon/basisoppskrifter/smorkrem/ Anonymous poster hash: 2f4db...c83
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 Philadelphia naturell, melis og bringebærsaus. Kok opp bribgebær (gjerne frosne), sil ut klumpene og bland sausen med det andre. Kan sikkert gjøre det samme med andre bær. Anonymous poster hash: f67f5...b4e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Altså 1 pk Philadelphia, et par dl saus og fyll på med melis til ønsket konsistens Anonymous poster hash: f67f5...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå