Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Lurer på om det lar seg gjøre. Jeg har str A.. de er blitt noe større under graviditeten men ikke mye. Vil jeg få melk og vil jeg kunne amme selv med små puppene ( sett at alt annet er som det skal)? Anonymous poster hash: 5591d...12b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Jupp...går helt fint! 😊 Anonymous poster hash: f82e9...44e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Jeg har veldig små pupper, og ikke gikk de opp en str under graviditeten heller.. Men etter fødselen gikk jeg opp ca 2 str og fikk til å fullamme uten problem. Lykke til😊 Anonymous poster hash: 91d5c...23c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Det er fettvev som utgjør størrelsen på puppene og det er melkekjertlene som avgjør hvor mye melk man får. Bodde på rom å sykehuset med en dom hadde enorme pupper og hun hadde store problemer med å få nok melk. Anonymous poster hash: 8d4a9...bec
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 Det går nok helt fint! Jeg har middels store til vanlig. Dag 3 etter fødsel så jeg seriøst ut som Pamela Anderson. Var nesten grotesk! Men så gikk de seg til Anonymous poster hash: ddcf7...692
AO3 Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Venninna mi har veldig små pupper. Hennes fullammede gutt var nesten ni kilo på tremånederskontrollen. Det går helt fint!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Kjenner ei som ikke en gang bruker bh til vanlig pga små bryster. Hun ammet helt uten problemer og hadde nok til å gi bort i tillegg. Ikke bekymre deg du - da stopper melka! Anonymous poster hash: f0ce4...e89
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #8 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde B cup før jeg fødte, like ettepå var Acup nesten for stort. Ammet første barnet til hun var to, samme dag som lillesøster ble født. Og ammet hun i 15mnd. Så små pupper har ikke noe å si om en har melk eller ei. Nabodama har ammet tre barn og hun er så og si helt flat. Ser bare brystvorter mellom en slakete bikini. Finnes ikke en bul som kan minne om pupper. Anonymous poster hash: c9866...7e7
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #9 Skrevet 11. mars 2016 Så flott å høre! Da går det bra med meg og sikkert 😉 takk for svar HI Anonymous poster hash: 5591d...12b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #10 Skrevet 11. mars 2016 Lurer på om det lar seg gjøre. Jeg har str A.. de er blitt noe større under graviditeten men ikke mye. Vil jeg få melk og vil jeg kunne amme selv med små puppene ( sett at alt annet er som det skal)? Anonymous poster hash: 5591d...12b Hei Hi, jeg brukte også str. A før den første graviditeten, men etter fødselen var de str. E. Jeg har alltid trodd at det å få større pupper skulle være kjempegøy, men det var ganske plagsomt da jeg er ganske slank av natur og mistet fødselsvekten fort. Jeg følte meg som Pamela og ble veldig bevisst puppene mine (som jeg gjemte bort). Og ja, jeg fikk MYE melk. Jeg fikk beskjed om at jeg fint kunne ha ammet tvillinger (noe som er helt supert da jeg venter tvillinger nå). Størrelsen på puppene dine har ingenting å si for din evne til å amme. Lykke til med fødsel og amming! Anonymous poster hash: 2d74a...d4d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #11 Skrevet 11. mars 2016 Lurer på om det lar seg gjøre. Jeg har str A.. de er blitt noe større under graviditeten men ikke mye. Vil jeg få melk og vil jeg kunne amme selv med små puppene ( sett at alt annet er som det skal)? Anonymous poster hash: 5591d...12b Hei Hi, jeg brukte også str. A før den første graviditeten, men etter fødselen var de str. E. Jeg har alltid trodd at det å få større pupper skulle være kjempegøy, men det var ganske plagsomt da jeg er ganske slank av natur og mistet fødselsvekten fort. Jeg følte meg som Pamela og ble veldig bevisst puppene mine (som jeg gjemte bort). Og ja, jeg fikk MYE melk. Jeg fikk beskjed om at jeg fint kunne ha ammet tvillinger (noe som er helt supert da jeg venter tvillinger nå). Størrelsen på puppene dine har ingenting å si for din evne til å amme. Lykke til med fødsel og amming! Så bra! Takk for det... lykke til med tvillingene 😊 HI Anonymous poster hash: 2d74a...d4d Anonymous poster hash: 5591d...12b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #12 Skrevet 11. mars 2016 Det går supert! Jeg fyller ikke en A-cup, men har ammet begge barna i to år. De med veldig store har dårligere odds, faktisk. Anonymous poster hash: 97b8d...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå