Snøfnugget Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Hei, Er 20 uker og har siden i går kveld hatt vondt i den ene leggen. Kjennes litt som voksesmerter og dunker liksom inni der. Har ikke noe hevelse, rødhet, feber eller andre tegn på infeksjon. Noen som har vært borti det? Hjelper å ligge med den høyt, men kommer tilbake etterpå uansett.
amandine Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Har ikke hatt det, nei, men ring legen din når de åpner. Det kan være ingenting eller noe helt annet, men la legen avgjøre det! Lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Det ian være blodpropp! Selv om man da pleier å bli hoven og øm. Men ville ringt legen. Anonymous poster hash: 1399a...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå