Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Zika smittede land? Anonymous poster hash: fce0b...df2
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Fordi de er synske og ønsker seg unger med små hoder. Hva tror du, egentlig? Det er ca 3 uker siden zikavirusets helsekonsekvenser ble kjent. Kanskje var de der allerede...?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Fordi de er synske og ønsker seg unger med små hoder. Hva tror du, egentlig? Det er ca 3 uker siden zikavirusets helsekonsekvenser ble kjent. Kanskje var de der allerede...? Er faktisk 6 uker siden Anonymous poster hash: fce0b...df2
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Fordi de er synske og ønsker seg unger med små hoder. Hva tror du, egentlig? Det er ca 3 uker siden zikavirusets helsekonsekvenser ble kjent. Kanskje var de der allerede...? Er faktisk 6 uker siden Anonymous poster hash: fce0b...df2 Ok, og begge de norske gravide er altså maks 6 uker på vei...?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 I forhold til lengden på et svangerskap er jo zika smitte nettop oppdaget. Jeg var 16 uker påvei når jeg hørte om det. Er enda gravid, men har heldigvis bare vært her. Zika smitte er også seksuelt overførbart så de kan jo ha fått det fra partner uten å ha vært i risiko land. Anonymous poster hash: 5b24b...517
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Også er det jo mange som mener at diverse råd myndigheter gir til gravide og småbarnsforeldre er hysteri, og velger å "bruke hodet og tenke selv"... Eller "alt med måte"... Anonymous poster hash: 5dc99...62a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Hvorfor røyker de? Noen er bare idioter. Anonymous poster hash: 7a3c9...e38
Syngensang Skrevet 11. mars 2016 #8 Skrevet 11. mars 2016 Det kunne eg fort ha vore, var 5 mnd på veg då zikaviruset vart kjendt, så om eg hadde vore ein sånn så brukte å reise langt på ferie hadde eg ikkje visst at eg ikkje skulle reise til dei landa tidleg i graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå