Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Ville du vist hvis kjæresten din var voldtekstmann? Hadde du ønsket å vite det? Hvordan hadde du reagert hvis noen sendte deg en melding om at han hadde voldtatt noen før du ble sammen med personen. Ville du ønsket å vite det eller ikke? Uansett hvor lenge det var siden? Hvem hadde du trodd? Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Om det var sant hadde jeg sparket ham ut på flekken. Problemet er at man vet ikke hva som er sant eller ikke så lenge man ikke var tilstede selv. Og dessverre er det jenter som anmelder falske voldtekter som ødelegger for overgrepsutsatte og som ødelegger livet til de som blir anklaget på falske premisser. Så hva skal man tro om man får en telefon fra en fremmed? Det er 50/50; sant, eller en bitter eks. Anonymous poster hash: d1f27...76f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Jeg ville visst. Men også enig med nr. to, at det er vanskelig å bevise hvis han ikke har blitt dømt for det - og det er det jo de færreste som blir, dessverre Men er det sant ville jeg visst. Jeg hadde ikke greid å være sammen med en mann som har gjort noe slikt mot en annen person bare for egen nytelses skyld! Anonymous poster hash: 6334c...aff
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Ville absolutt vist det så jeg kunne bedt han dra langt til h......! Anonymous poster hash: 27169...9ad
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Hva hvis det fantes bevis? Eks at han har innrømt voldtekt i avhør? Papirene fra statsadvokaten der det står at han har voldtatt. ... Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Hva hvis du hadde barn med han? Anonymous poster hash: abc9f...e03
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon).
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03 Hvis jeg hadde hørt rykter om det hadde jeg intuitivt forstått at her bør jeg undersøke dette ytterligere fra solide kilder. Jeg hadde ikke tatt hans ord for god fisk i noe så graverende som å voldta et annet menneske. Slike ting dukker sjelden opp fra intet. Det er en helt surrealistisk forestilling da de jeg faller for er ytterpunktene til krimininelle, men jeg hadde aldri for noen pris i verden vært kjæreste med en tidligere volds eller voldtektsdømt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #11 Skrevet 10. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03 Hvis jeg hadde hørt rykter om det hadde jeg intuitivt forstått at her bør jeg undersøke dette ytterligere fra solide kilder. Jeg hadde ikke tatt hans ord for god fisk i noe så graverende som å voldta et annet menneske. Slike ting dukker sjelden opp fra intet. Det er en helt surrealistisk forestilling da de jeg faller for er ytterpunktene til krimininelle, men jeg hadde aldri for noen pris i verden vært kjæreste med en tidligere volds eller voldtektsdømt. Er nok lettere sagt en gjort kn jeg tenke meg. For vet om fire, en har 3 unger, to har to unger og den fjerde er sammen med ei som er 12 år yngre. Alle de damene har hørt om eller viste hva de har gjort men likevel valgt å få unger med de/ være i forhold Anonymous poster hash: abc9f...e03
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. mars 2016 #12 Skrevet 10. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03 Hvis jeg hadde hørt rykter om det hadde jeg intuitivt forstått at her bør jeg undersøke dette ytterligere fra solide kilder. Jeg hadde ikke tatt hans ord for god fisk i noe så graverende som å voldta et annet menneske. Slike ting dukker sjelden opp fra intet. Det er en helt surrealistisk forestilling da de jeg faller for er ytterpunktene til krimininelle, men jeg hadde aldri for noen pris i verden vært kjæreste med en tidligere volds eller voldtektsdømt. Er nok lettere sagt en gjort kn jeg tenke meg. For vet om fire, en har 3 unger, to har to unger og den fjerde er sammen med ei som er 12 år yngre. Alle de damene har hørt om eller viste hva de har gjort men likevel valgt å få unger med de/ være i forhold Anonymous poster hash: abc9f...e03 Jeg til gjengjeld kjenner ingen. Men, jeg er 100% sikker i min sak at jeg aldri ville innledet verken bekjentskap eller noe forhold til en tidligere voldtektsdømt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #13 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03 Hvis jeg hadde hørt rykter om det hadde jeg intuitivt forstått at her bør jeg undersøke dette ytterligere fra solide kilder. Jeg hadde ikke tatt hans ord for god fisk i noe så graverende som å voldta et annet menneske. Slike ting dukker sjelden opp fra intet. Det er en helt surrealistisk forestilling da de jeg faller for er ytterpunktene til krimininelle, men jeg hadde aldri for noen pris i verden vært kjæreste med en tidligere volds eller voldtektsdømt. Er nok lettere sagt en gjort kn jeg tenke meg. For vet om fire, en har 3 unger, to har to unger og den fjerde er sammen med ei som er 12 år yngre. Alle de damene har hørt om eller viste hva de har gjort men likevel valgt å få unger med de/ være i forhold Anonymous poster hash: abc9f...e03 Jeg til gjengjeld kjenner ingen. Men, jeg er 100% sikker i min sak at jeg aldri ville innledet verken bekjentskap eller noe forhold til en tidligere voldtektsdømt. Skulle ønske flere tenkte som deg Jeg kjenner de fordi det var meg de voldtok Lurer på å sende melding til damene de har Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #14 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03 Hvis jeg hadde hørt rykter om det hadde jeg intuitivt forstått at her bør jeg undersøke dette ytterligere fra solide kilder. Jeg hadde ikke tatt hans ord for god fisk i noe så graverende som å voldta et annet menneske. Slike ting dukker sjelden opp fra intet. Det er en helt surrealistisk forestilling da de jeg faller for er ytterpunktene til krimininelle, men jeg hadde aldri for noen pris i verden vært kjæreste med en tidligere volds eller voldtektsdømt. Er nok lettere sagt en gjort kn jeg tenke meg. For vet om fire, en har 3 unger, to har to unger og den fjerde er sammen med ei som er 12 år yngre. Alle de damene har hørt om eller viste hva de har gjort men likevel valgt å få unger med de/ være i forhold Anonymous poster hash: abc9f...e03 Jeg til gjengjeld kjenner ingen. Men, jeg er 100% sikker i min sak at jeg aldri ville innledet verken bekjentskap eller noe forhold til en tidligere voldtektsdømt. Skulle ønske flere tenkte som deg Jeg kjenner de fordi det var meg de voldtok Lurer på å sende melding til damene de har Anonymous poster hash: abc9f...e03 Jeg ville ikke nølt en gang! Anonymous poster hash: c3c74...36e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #15 Skrevet 11. mars 2016 Vurdere det sterkt. Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #16 Skrevet 11. mars 2016 Vurdere det sterkt. Anonymous poster hash: abc9f...e03 Jeg ble utsatt for en grov voldtekt, og jeg hadde ikke nølt et sekund om han hadde fått dame, jeg hadde fortalt! Anonymous poster hash: c3c74...36e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #17 Skrevet 11. mars 2016 Vurdere det sterkt. Anonymous poster hash: abc9f...e03 Jeg ble utsatt for en grov voldtekt, og jeg hadde ikke nølt et sekund om han hadde fått dame, jeg hadde fortalt! Anonymous poster hash: c3c74...36e Starter her: http://m.fnugget.blogg.no/1457655012_pent_brev_til_dere_so.html Må sjekke at jeg ikke kan bli straffa for å skrive til de - man vet aldri. De damene får jeg vondt av, de burde vist bedre Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #18 Skrevet 11. mars 2016 Aldri Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #19 Skrevet 11. mars 2016 Men ble han dømt? For dessverre så vet jeg om litt for mange jenter som har anmeldt falskt, og vet faktisk ikke om en eneste som er dømt for voldtekt. Men jeg ville helt klart vist det, og hadde aldri vært sammen med en voldtekstdømt. Anonymous poster hash: e06d9...9ba
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #20 Skrevet 11. mars 2016 Min samboer ble anmeldt for voldtekt. Det var et år i helvete. For oss begge. Jeg måtte gå mange runder med meg selv, da jeg selv har vært offer for misbruk. Men jeg følte at jeg kjenner min mann godt, så jeg stod sterkt ved hans side i noe av det verste en mann kan gjennomgå. Etter nesten et år med helvete,så kom rettsaken. For denne dama dro det så langt. Det viste seg at damen var alvorlig syk i hodet sitt. Her ble det bevist schizofreni, å "sykelig" forelskelse i min mann. For dette var noe som skulle ha skjedd for ti år siden. Det ble lagt frem dagbok notater, og skriv fra hennes karakter vitner. Skriv fra psykiatrien osv. Det var et helvete å gå igjennom. Å at mange damer kan anmelde menn for noe de er uskyldig i. Men som er vanskelig å forsvare seg i pga bevis er f... helt for jæ.... Det kan ødelegge alt for et uskyldig menneske. Å det ødelegger mye for de som faky har blitt voldtatt, Å som trenger å gå til sak. Da det stort sett kun går på troverdighet og den kjente ord mot ord saken. Jeg kan ikke utrykke nok hvor evig glad jeg er for at vi fant en oppegående advokat. Å at Hu ikke hadde kvittet seg med dagbøker. Å var "dum" nok til å gi de fra seg til advokatene. Jeg ble hos mannen min etter han fikk anklagen. Så jeg beholdt mitt livs kjærlighet og han hadde all den støtten han trengte i noe av det verste han har gått igjennom. Vet ikke helt om dette hadde noe på dette innlegget å gjøre, men jeg føler sterkt for temaet da jeg har stått på begge sider av saken. Anonymous poster hash: 3f981...855
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #21 Skrevet 11. mars 2016 Men ble han dømt? For dessverre så vet jeg om litt for mange jenter som har anmeldt falskt, og vet faktisk ikke om en eneste som er dømt for voldtekt. Men jeg ville helt klart vist det, og hadde aldri vært sammen med en voldtekstdømt. Anonymous poster hash: e06d9...9ba Nei de er ikke dømt. Burde blitt men ble henlagt før rettsmedisinske institutt var ferdig med sine analyser og uten papirene fra sykehuset. Men de har innrømt alt i avhør + vitner + biologiske spor Ja finnes noen som gir falske anmeldelser men denne er veldig reell Anonymous poster hash: abc9f...e03
sug lut Skrevet 11. mars 2016 #22 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03 Hvis jeg hadde hørt rykter om det hadde jeg intuitivt forstått at her bør jeg undersøke dette ytterligere fra solide kilder. Jeg hadde ikke tatt hans ord for god fisk i noe så graverende som å voldta et annet menneske. Slike ting dukker sjelden opp fra intet.Det er en helt surrealistisk forestilling da de jeg faller for er ytterpunktene til krimininelle, men jeg hadde aldri for noen pris i verden vært kjæreste med en tidligere volds eller voldtektsdømt. Er nok lettere sagt en gjort kn jeg tenke meg. For vet om fire, en har 3 unger, to har to unger og den fjerde er sammen med ei som er 12 år yngre. Alle de damene har hørt om eller viste hva de har gjort men likevel valgt å få unger med de/ være i forhold Anonymous poster hash: abc9f...e03 Det sier mest om hvilket miljø du tilhører. Jeg kjenner ingen, og har antakelig levd dobbelt så lenge som deg.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #23 Skrevet 11. mars 2016 Min samboer ble anmeldt for voldtekt. Det var et år i helvete. For oss begge. Jeg måtte gå mange runder med meg selv, da jeg selv har vært offer for misbruk. Men jeg følte at jeg kjenner min mann godt, så jeg stod sterkt ved hans side i noe av det verste en mann kan gjennomgå. Etter nesten et år med helvete,så kom rettsaken. For denne dama dro det så langt. Det viste seg at damen var alvorlig syk i hodet sitt. Her ble det bevist schizofreni, å "sykelig" forelskelse i min mann. For dette var noe som skulle ha skjedd for ti år siden. Det ble lagt frem dagbok notater, og skriv fra hennes karakter vitner. Skriv fra psykiatrien osv. Det var et helvete å gå igjennom. Å at mange damer kan anmelde menn for noe de er uskyldig i. Men som er vanskelig å forsvare seg i pga bevis er f... helt for jæ.... Det kan ødelegge alt for et uskyldig menneske. Å det ødelegger mye for de som faky har blitt voldtatt, Å som trenger å gå til sak. Da det stort sett kun går på troverdighet og den kjente ord mot ord saken. Jeg kan ikke utrykke nok hvor evig glad jeg er for at vi fant en oppegående advokat. Å at Hu ikke hadde kvittet seg med dagbøker. Å var "dum" nok til å gi de fra seg til advokatene. Jeg ble hos mannen min etter han fikk anklagen. Så jeg beholdt mitt livs kjærlighet og han hadde all den støtten han trengte i noe av det verste han har gått igjennom. Vet ikke helt om dette hadde noe på dette innlegget å gjøre, men jeg føler sterkt for temaet da jeg har stått på begge sider av saken. Anonymous poster hash: 3f981...855 Den dama du beskriver er ei av de som ødelegger for oss som faktisk har blitt utsatt for voldtekt. Min sak er helt reell. Jeg var bare 14 år og sliter fortsatt. Jeg/ saken er fortsatt godt forankret i lokalsamfunnet, den er ikke glemt. De her har innrømmet alt i avhør + vitner Alt jeg ønsker er en beklagelse Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #24 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde da selvsagt ALDRI under noen omstendighet for alt her i verden ønsket å ha en tidligere voldtektsdømt mann som livspartner. Mulig jeg hadde kappet ballene av ham før jeg hadde tatt en indigrab 540 og losjet svinet ut av mitt liv.. (Dersom jeg hadde vært så naiv og ikke fått nyss i dette før vi hadde inngått en relasjon). Hva hvis du hadde hørt rykter om det fra før? Og den personen hadde avfeiet det. Men så hadde du fått det bekreftet? Anonymous poster hash: abc9f...e03 Hvis jeg hadde hørt rykter om det hadde jeg intuitivt forstått at her bør jeg undersøke dette ytterligere fra solide kilder. Jeg hadde ikke tatt hans ord for god fisk i noe så graverende som å voldta et annet menneske. Slike ting dukker sjelden opp fra intet.Det er en helt surrealistisk forestilling da de jeg faller for er ytterpunktene til krimininelle, men jeg hadde aldri for noen pris i verden vært kjæreste med en tidligere volds eller voldtektsdømt. Er nok lettere sagt en gjort kn jeg tenke meg. For vet om fire, en har 3 unger, to har to unger og den fjerde er sammen med ei som er 12 år yngre. Alle de damene har hørt om eller viste hva de har gjort men likevel valgt å få unger med de/ være i forhold Anonymous poster hash: abc9f...e03 Det sier mest om hvilket miljø du tilhører. Jeg kjenner ingen, og har antakelig levd dobbelt så lenge som deg. så hvor gammel er du? For hvis du antakelig skal være dobbel så eldre så nærmer du deg 70 år. De fire er de fire som voldtok meg så har ingenting med miljø å gjøre Anonymous poster hash: abc9f...e03
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #25 Skrevet 11. mars 2016 Hvis dette er du fra Vestlandet som hadde en historie her inne for noen dager siden, så burde du kanskje søke noen å snakke med utenom her inne, du har nok fortsatt mye å bearbeide. Å kontakte og stakkar og følge med på hva disse personene driver med gjør deg ikke noe godt her i livet. Du trenger å komme videre og finne en mulighet til å reise deg. Det som har skjedd har skjedd, og klart de burde være dømt, men du selv er den eneste som har makten tilbake å la deg være et offer resten av livet. Hilsen en som forstår hva du har opplevd og hvor du kommer fra. Anonymous poster hash: 65b20...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå