Gå til innhold

dårlig form og gravid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 16 og er i forferdelig dårlig form. Eier ikke overskudd og blir sliten bare av å gå opp trappa. Klarer ikke å spise stort og blir fort veldig kvalm når jeg spiser. Kunne ha holdt senga hele dagen om det var mulig. Har også fått en voldsom hodepine framme i panna, er svimmel og det føles tungt å puste. Er dette vanlig, eller bør jeg dra til lege for en sjekk av blodtrykk og urin?

 

Anonymous poster hash: 5fd89...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt drar du til legen!



Anonymous poster hash: edd35...e28
Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen.

 

Kan godt hende det er naturlige "bivirkninger" på at du får i det for lite næring, men det kan jo også være tegn på at noe er galt så jeg ville fått en sjekk for sikkerhets skyld.

 

 



Anonymous poster hash: 016ff...973
Skrevet

Takk for svar. Jeg drar og får det gjort i morgen. Tror ikke det er annet enn "vanlige bivirkninger" av graviditet, men det er jo greit å få utelukket andre ting da. Svangerskapsforgiftning kommer vel ikke så tidlig som i uke 16?

 

Anonymous poster hash: 5fd89...211

Skrevet

Det er veldig sjelden at svangerskapsforgiftning konmer før uke 20, men det er nok mulig. Det er mer sannsynlig at du mangler jern eller b12, begge deler kan gi den utmattede følelsen og "dårlig form". Be legen teste for"alt" av vitaminer og mineraler.

 

Anonymous poster hash: 5b83d...481

Skrevet

Jeg hadde det slik, hadde B12 mangel.

 

Anonymous poster hash: 59716...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...