Gå til innhold

Er Elyon og Zavanya fine navn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke kalle mine barn det, men bare lurte på hva dere syne og hvilken av de som er finest?

 

Anonymous poster hash: a5606...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del går for navn som både kan uttales og skrives. Hvor i himmelens navn har du funnet disse?

 

Anonymous poster hash: 6abaf...90b

Skrevet

Jeg for min del går for navn som både kan uttales og skrives. Hvor i himmelens navn har du funnet disse?

 

Anonymous poster hash: 6abaf...90b

Den ene har jeg fra en tegnefilmserie jeg kom over for en stund siden og den andre spikra jeg sammen selv hehe

 

Anonymous poster hash: a5606...613

Skrevet

Jeg for min del går for navn som både kan uttales og skrives. Hvor i himmelens navn har du funnet disse?

 

Anonymous poster hash: 6abaf...90b

Den ene har jeg fra en tegnefilmserie jeg kom over for en stund siden og den andre spikra jeg sammen selv hehe

 

Anonymous poster hash: a5606...613

Gjest Antarctica
Skrevet

Er det til gutt eller jente?

Og av hvilken nasjonalitet?

 

Syns dette hørtes ut som fantasifulle påhitt.

Skrevet

Elyon skjønner jeg ikke om det er gutt eller jente. Zavanya ser ut som en "fancy" måte å skrive Savannah på. Liker godt Savannah da,

 

Anonymous poster hash: e3b2f...3d9

Skrevet

Ikke de fineste jeg har hørt :P

 

Anonymous poster hash: e8d8c...aad

Skrevet

Er det Elyon fra WITCH du tenker på? I så fall er hun utrolig tøff, og jeg elsket henne som barn! 😊 Hilsen en super-nørd!

 

Anonymous poster hash: a0065...17f

Skrevet

Er det Elyon fra WITCH du tenker på? I så fall er hun utrolig tøff, og jeg elsket henne som barn! 😊 Hilsen en super-nørd!

 

Anonymous poster hash: a0065...17f

Ja, hun er min favoritt 😄

 

Anonymous poster hash: a5606...613

Skrevet

Jeg tenkte automatisk at Elyon var guttenavn. Synes ikke de var spesielt fine. Begge skriker "utlending" i mine ører. Ikke noe problem i seg selv, men det kan jo bli vanskeligere for dem å få seg jobb o.l. Dessuten vil det bli veldig rart med Hansen som etternavn liksom...

 

Anonymous poster hash: ccc64...926

Skrevet

Ikke navn man kaller små menneskebabyer i hvert fall😂

 

Anonymous poster hash: 5b585...aaa

Skrevet

Hæ? Hvilken planet kommer barn med sånne navn fra da?

Hva med Olav og Ingrid?



Anonymous poster hash: 2cf52...70f
Skrevet

Whut?! Hvis det er navn med en spesifikk geografisk tilknytning som man selv eller barnets far faktisk HAR er det meste greit. Men hvis ikke? Styr langt, langt unna navn som dette.

 

Anonymous poster hash: 2c1c9...57e

Skrevet

Hadde jeg sett slike navn på klasselisten til et av mine barn ville jeg nok i mitt stille sinn tenkt at her er det sære foreldre i bildet, sånne som tror de er alver født i menneskekropper eller noe sånt ;)



Anonymous poster hash: be425...c5c
Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: 4fe68...a74

Skrevet

Høres ut som karakterer i World of Warcraft. 



Anonymous poster hash: 2a4eb...f9a
Skrevet

Jeg tenkte med en gang at Elyon var guttenavn. Zavanya er håpløst å uttale. Ingen av dem er fine.

Skrevet

Kjempefine.... dersom du bor I Rivendell eller I de magiske skoger :-p

 

Anonymous poster hash: b9738...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...