Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg er en av de som sender med makrell. Men må visst tydeligvis slutte med det... Synes det er vanskelig å finne pålegg som holder seg på brødskiva i romtemperatur i noen timer. Pleier å sende med sånne porsjonsbokser med leverpostei også. Og en og annen gang skinke. Har ett kresent barn og jeg aner ikke hva jeg kan sende med. Anonymous poster hash: 1c7a0...579
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Jeg smører matpakken til ungene om morgenen, og tar da brødskiver eller polarbrødskiver rett fra frysa og smører pålegg på. De tiner i god tid før de skal spises, men holder pålegget kaldt og friskt Mine barn har veldig bestemte meninger selv om hva slags pålegg de skal ha. 1.klassingen vil ha leverpostei og serverlat 3.klassingen vil ha bare frukt/grønt. Altså bare smør på skiven og en liten zip-pose ved siden av med agurkskiver, epleskiver, halve druer, paprikastrimler osv som hun danderer på toppen av skiva på skolen. 6.klassingen vil ha ost og skinke Anonymous poster hash: 9949e...b6d
MarianeA Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Brunost eller kjøttpålegg? Mine liker fiskepudding i skiver på matpakken.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Brunost eller kjøttpålegg? Mine liker fiskepudding i skiver på matpakken. Fiskepudding lukter like ille Anonymous poster hash: ffe87...c33
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Brunost eller kjøttpålegg? Mine liker fiskepudding i skiver på matpakken. Fiskepudding lukter like ille Anonymous poster hash: ffe87...c33 Den billige fiskepuddingen til Rema lukter like ille, men ikke en skikkelig fiskepudding. Veldig stor forskjell i lukt på den som koster 15 kr og den som koster 35 kr. Anonymous poster hash: 9949e...b6d
.Lillemy. Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Her går det mest i leverpostei, skinke, salami, servelat og fårepølse. 1.klasse.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Makrell og egg. La oss håpe ungen din ikke går i klasse med disse supersensitive ungene som ikke tåler lukt. Sikkert mange av de som har mødre her inne. 🙊 Anonymous poster hash: e10ed...f26
Skylander Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Jeg gir mitt barn variert, så sender med påsmurte skiver med kalkun og kylling filet, salami, morr, skinke, leverpostei med rødbeter eller rødbetsalat, skinkeost, hvitost, gomme, makrell, egg, peanøttsmør, bananskiver. Bruker også å sende med syltetøy på småbokser og div salater som rekesalat, fruktsalat, eggsalat ol som han kan smøre på selv iblandt. Eple er også ganske godt på brødskive, sønnen min vil ikke ha det men jeg spiste mye av det når jeg var lita
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Her går det i makrell 😋 baconost, kalkunpølse(den bua pølsa), nøkkelost, ost og skinke. Anonymous poster hash: 2ad48...7fa
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Går mest i makrell, fordi det er favorittpålegget til barnet mitt. Anonymous poster hash: e510f...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå