Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Hvorfor har dere det på matpakken til barna! Stinker jo av både maten og hele ungen. Her spiser vi det kun hjemme ! Anonymous poster hash: 01a3b...076
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Fordi de liker det:-) nå går de bare bhg og spiser matpakken når de kommer dit :-) Anonymous poster hash: ded52...346
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Bra jeg ikke jobber i bhg da. Hadde brekt meg om jeg måtte spise ved siden av noen som hadde lunken makrell på brødskiva. Gush for en ekkel lukt. Lukter søppel . Anonymous poster hash: 01a3b...076
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Hvorfor har dere det på matpakken til barna! Stinker jo av både maten og hele ungen. Her spiser vi det kun hjemme ! Anonymous poster hash: 01a3b...076 Så flinke dere er da, som aldri er til bry for noen. Anonymous poster hash: b0f19...a4b
Mamma_til_2 Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Fordi jenta I bhg liker dette, jeg liker ikke lukta så hun får med seg posjonspakkninger med makrell og kaviar har hun på en tube i bhg. Hun vasker seg alltid etter maten. Skolejenta liker ikke noe av det.
Mamma_til_2 Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Bra jeg ikke jobber i bhg da. Hadde brekt meg om jeg måtte spise ved siden av noen som hadde lunken makrell på brødskiva. Gush for en ekkel lukt. Lukter søppel . Anonymous poster hash: 01a3b...076 Maten i bhg oppbevares i kjøleskap då det lukter ikke lunken makrell. Og vi vasker barna etter måltidene.
Nullstress;) Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Fordi hun liker det, og ingen har noensinne klaget på det.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Herremin. Mener dere virkelig at man kun skal ha luktfrie pålegg? Kaviar, egg, makrell, salami, leverpostei, skinke.... Sikkert mange fler, lukter når det ikke er kaldt. Ærlig talt, er dere så sensitive så hold dere hjemme. Burde ikke bli overrasket over hvor mange idiotiske ting man kan lese her inne men... Anonymous poster hash: 30ac4...163
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Bra jeg ikke jobber i bhg da. Hadde brekt meg om jeg måtte spise ved siden av noen som hadde lunken makrell på brødskiva. Gush for en ekkel lukt. Lukter søppel . Anonymous poster hash: 01a3b...076 Vel det er ditt problem:-) Jeg liker både Kaviar og makrell selv, og hadde med en boks makrell idag. I bhg der mine barn går spiser de når de kommer. Og maten smører jeg når jeg står opp. Anonymous poster hash: ded52...346
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Fordi han liker det og ber om det Anonymous poster hash: 9c38f...b9f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #11 Skrevet 10. mars 2016 Bra jeg ikke jobber i bhg da. Hadde brekt meg om jeg måtte spise ved siden av noen som hadde lunken makrell på brødskiva. Gush for en ekkel lukt. Lukter søppel . Anonymous poster hash: 01a3b...076 Helt enig med deg i at det er bra du ikke jobber i barnehage Anonymous poster hash: 7d1b7...59c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #12 Skrevet 11. mars 2016 Hjelpes meg, hvordan fungerer du i samfunnet generelt? På grunn av søl og smitte til andre skiver har jeg ikke pleid å ha makrell i matboksen, men kaviar får de. Hvis folk har problemer med makrellukt tenker jeg at det er nettopp det det har. De har et problem. Anonymous poster hash: 25c9a...dd8
Salomine Skrevet 11. mars 2016 #13 Skrevet 11. mars 2016 I barnehagen der mine går, får de servert tre måltid til dagen. Ofte er det tre måltid der brød/knekkebrød er inkludert. Pålegget er variert, men makrell i tomat og kaviar er alltid på bordet. Tydeligvis tåler både barn og ansatte lukta.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #14 Skrevet 11. mars 2016 Fordi jenta I bhg liker dette, jeg liker ikke lukta så hun får med seg posjonspakkninger med makrell og kaviar har hun på en tube i bhg. Hun vasker seg alltid etter maten. Skolejenta liker ikke noe av det. Så hun spiser det i barnehagen fordi mor ikke liker lukta hjemme? Anonymous poster hash: 623c9...949
Mamma_til_2 Skrevet 11. mars 2016 #15 Skrevet 11. mars 2016 Fordi jenta I bhg liker dette, jeg liker ikke lukta så hun får med seg posjonspakkninger med makrell og kaviar har hun på en tube i bhg. Hun vasker seg alltid etter maten. Skolejenta liker ikke noe av det. Så hun spiser det i barnehagen fordi mor ikke liker lukta hjemme? Anonymous poster hash: 623c9...949 Ja noe må hun spise i bhg, hjemme spiser hun nesten aldri brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå