Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Venninnen min møtte en mann, som hun datet noen få ganger for veldig kort tid siden. De fant ut at de bare skulle være venner. Jeg har møtt denne mannen ved en anledning, og jeg må si at jeg synes han virker veldig fin! Men jeg synes det er litt rart å eventuelt skulle date en som en av mine beste venninner har datet. Er det rart? Jeg tenker litt på at han må jo være tiltrukket av henne, til en viss grad, siden de først begynte å date, også er det noe med å overta det gamle fra venner. Hva synes dere? Anonymous poster hash: d27ff...32a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Datet, JA. Vært sammen lenge, NEI. Med mindre det var Clive Owen da. Da kan man ikke være såååå nøye. 🙊 Anonymous poster hash: 9bb45...696
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Hadde hatt problemer dersom de hadde hatt sex, men bare litt uformell dating hadde vært ok. Anonymous poster hash: 72f4d...75c
kristinehufine Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Kommer veldig an på. Hadde jeg hengt med en fyr, og ikke hatt sex kunne jeg fint sett en av mine venninner med han. Null problem! Hadde jeg hatt sex med han tror jeg det ville blitt merkelig å forklare for min fremtidige mann: "Forresten! Jeg har hatt sex med mannen til Hilde og vi er fortsatt bestevenninner"... 😂😂 Men jeg unner jo mine gode venninner lykke, og visse ting er jo ikke nødvendig å rope ut til verden? En ny partner måtte ikke nødvendigvis vite det.
Merdee Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 (endret) Hvis det var en svært nær venninne, under et år siden de sluttet å date, og en av dem hadde hatt følelser for den andre eller datingen involverte sex? Da holder man seg unna, med mindre man tror det er snakk om kjærlighet. Endret 10. mars 2016 av Virginia!
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Gifta meg med den mannen jeg. Helt uproblematisk. Og de hadde hatt sex!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Ja, gjorde det og er gift i dag. Men mistet venninnen min da, men for meg var det min store kjærlighet. Var også viktig at de ikke hadde kommet så langt i forholdet, ikke sex feks som var viktig for meg. Anonymous poster hash: f5cad...11e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Samboeren er en venninna mi data, og jeg har data kompisen hans. Litt kleint til å begynne med, men nå er vi forlova og har barn - så absolutt verdt det. Anonymous poster hash: 0efda...f43
Fandens Oldemor Skrevet 11. mars 2016 #11 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #12 Skrevet 11. mars 2016 En av mine beste venninner er godt gift med og har to barn med en kjekk og flott fyr som jeg hadde et eventyr med for 11 år siden. Vi var knullekompiser og veldig, veldig gode venner. Hun kjenner ham fordi jeg introduserte dem. Er utrolig glad for at de har det bra sammen, og jeg kommer alltid til å holde en hånd over dem to. For jeg er glad i begge. Jeg har innimellom måttet rådgi henne i sitt forhold til mannen (i starten) fordi jeg kjente begge godt. Og det har ikke vært noen som har brukt uttrykk som "andres rester" her. Han er ikke mine rester, han er en flott fyr som fortjener en flott dame. (Men måtte jeg velge, er det hun som er min venninne, og som jeg er mest lojal mot.) Anonymous poster hash: 9c6c9...c1e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #13 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele. For en måte å omtale andre mennesker på... Man er da ikke rester bare fordi man ikke har levd et liv i sølibat tidligere... Huff! Anonymous poster hash: 67983...a0a
Fandens Oldemor Skrevet 11. mars 2016 #14 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele.For en måte å omtale andre mennesker på... Man er da ikke rester bare fordi man ikke har levd et liv i sølibat tidligere... Huff! Anonymous poster hash: 67983...a0a Og det var heller ikke det jeg sa.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #15 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele. Oi. For et syn på andre mennesker. Lurer på hvordan du bruker menn. Misbruker du de så jævlig at det er lite igjen av de? Anonymous poster hash: 8460c...57c
Fandens Oldemor Skrevet 11. mars 2016 #16 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele.Oi. For et syn på andre mennesker. Lurer på hvordan du bruker menn. Misbruker du de så jævlig at det er lite igjen av de? Anonymous poster hash: 8460c...57c Hjelpe meg, det er et uttrykk... Hverken mer eller mindre. Mitt syn på mennesker er det overhodet ingenting i veien med.
Kanutten83 Skrevet 11. mars 2016 #17 Skrevet 11. mars 2016 Giftet meg med han Skal sies at det var venninnen min som spleiset oss da Hun mente at vi måtte være perfekte for hverandre, og det hadde hun jo rett i Hun og jeg er fremdeles bestevenner og hun var forloveren min, samt at hun er fadder og "tante" til de 3 barna våre
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #18 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele.For en måte å omtale andre mennesker på... Man er da ikke rester bare fordi man ikke har levd et liv i sølibat tidligere... Huff! Anonymous poster hash: 67983...a0a Og det var heller ikke det jeg sa. Det du skrev uttrykker en mening om at det er mindre igjen av et menneske etter at de har vært sammen med deg eller dine venninner... Men hvis det ikke var det du mente, hva mener du egentlig da? Anonymous poster hash: 67983...a0a
Fandens Oldemor Skrevet 11. mars 2016 #19 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele.For en måte å omtale andre mennesker på... Man er da ikke rester bare fordi man ikke har levd et liv i sølibat tidligere... Huff! Anonymous poster hash: 67983...a0a Og det var heller ikke det jeg sa.Det du skrev uttrykker en mening om at det er mindre igjen av et menneske etter at de har vært sammen med deg eller dine venninner... Men hvis det ikke var det du mente, hva mener du egentlig da? Anonymous poster hash: 67983...a0a Gjør du deg vanskelig med vilje? At det er "mindre igjen av et menneske" etter å ha vært sammen med meg eller en venninne?! Litt voldsomt, synes du ikke? Jeg ønsker ikke å overta rester etter en venninnes forhold, og jeg ønsker ikke at hun skal overta restene etter mine forhold. Det burde heller ikke være nødvendig, og det er veldig enkelt å unngå.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #20 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele.Oi. For et syn på andre mennesker. Lurer på hvordan du bruker menn. Misbruker du de så jævlig at det er lite igjen av de? Anonymous poster hash: 8460c...57c Hjelpe meg, det er et uttrykk... Hverken mer eller mindre. Mitt syn på mennesker er det overhodet ingenting i veien med. Rester? Lære deg å skrive det du mener da. Så slipper du å bli misforstått vet du. Anonymous poster hash: 8460c...57c
Fandens Oldemor Skrevet 11. mars 2016 #21 Skrevet 11. mars 2016 Nei, er ikke interessert i andres rester. Og foretrekker at ikke mine venninner overtar mine rester heller, selv om det har skjedd mer enn en gang. Det er for mange fisk i sjøen til at vi skal behøve å dele.Oi. For et syn på andre mennesker. Lurer på hvordan du bruker menn. Misbruker du de så jævlig at det er lite igjen av de? Anonymous poster hash: 8460c...57c Hjelpe meg, det er et uttrykk... Hverken mer eller mindre. Mitt syn på mennesker er det overhodet ingenting i veien med.Rester?Lære deg å skrive det du mener da. Så slipper du å bli misforstått vet du. Anonymous poster hash: 8460c...57c Takk for tipset, det er sikkert noe i det. Ikke alltid jeg uttrykker meg så tydelig, spesielt på natta. Mitt tips til deg er "lære deg å ikke være så kverulerende da".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå