Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Har 85 i puls, har lege på sofaen siste 10 minutta. Er gravid med tvillingar i veke 36 og føler meg heilt elendig. Kan pulsen seie noko om blodtrykket? Kan det vere fødeblodtrykket som kjem i sofall? Har hatt kjempefint blodtrykk heile graviditeten, på grensen til lavt faktisk. Men no brukar kroppen lang tid på å roe seg ned etter at eg har hatt store fysiske utskeiingar som td ete middag og gå på do. For ikkje å snakke om å dusje😨. Anonymous poster hash: 29ffe...a92
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Ja, den har en sammenheng. Har du lavt blodtrykk kan hjertet kompensere ved å pumpe raskere. Du får med andre ord raskere puls. Men høyt blodtrykk pleier ikke å gi lav puls. Anonymous poster hash: 38506...57d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Lavt blodtrykk gir ofte høy puls Anonymous poster hash: 10b31...23b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Ok, Tusen takk for svar:-) Anonymous poster hash: 29ffe...a92
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Jeg har høy puls, men perfekt blodtrykk.. Alltid vært sånn.. Uansett hvor syk jeg er eller om jeg er gravid, i god form eller dårlig form er blodtrykket mitt perfekt.. Hvilepulsen er høy, uansett.. Anonymous poster hash: 19f9e...3f2
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Jeg har høy puls, men perfekt blodtrykk.. Alltid vært sånn.. Uansett hvor syk jeg er eller om jeg er gravid, i god form eller dårlig form er blodtrykket mitt perfekt.. Hvilepulsen er høy, uansett.. Anonymous poster hash: 19f9e...3f2 Sånn er det med meg også.. Har høy puls (grunnet angst) og hvilepulsen ligger gjerne rundt 88, men selv igjennom 4 svangerskap har jeg hatt "nydelig blodtrykk", som legen sier Anonymous poster hash: f186e...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå