Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Reiser bort tidlig om fredag den 18 mars uten mannen. Vi driver og prøver om dagen og jeg har EL den 18 mars. Kan man fortsatt bli gravid hvis man har sex 17 mars evt 20 mars? Uff.. Typisk da:( Anonymous poster hash: c6807...689
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Du bør vel ha sex 16.-17 mars om du har eggløsning den 18. Uansett? Anonymous poster hash: fb0b7...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Egget lever opp til 24 timer når det er sluppet. Anonymous poster hash: 6b9dc...98b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Kjør på både den 17. Og den 20. Kan fort klaffe det Lykke til! Anonymous poster hash: ef3ac...6a0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Kjenner at jeg ikke helt skjønner det her, er det sånn at hvis man har EL 18 så er det forsent og ha sex 18?? Anonymous poster hash: c6807...689
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Egget lever opp til 24 timer når det er sluppet. Anonymous poster hash: 6b9dc...98b Ops Manna jusset lever opp til 5 dager. Anonymous poster hash: 6b9dc...98b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Kjenner at jeg ikke helt skjønner det her, er det sånn at hvis man har EL 18 så er det forsent og ha sex 18?? Anonymous poster hash: c6807...689 Nei. Det er det ikke. Jeg hadde sex kun samme dag som EL og ble gravid. Forrige gang hadde vi sex et par dager før EL, ble baby av det også Anonymous poster hash: ef3ac...6a0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Det beste er vel at sædcellene er der og venter på egget. De kan overleve i flere dager. Ville kjørt på dagene før eller f.eks. 15. og 17. Husk at det er ikke gitt at det blir baby selv om det klaffer, da. Anonymous poster hash: d8799...fe2
TPK Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Det er størst sjanse hvis dere har sex et par dager førel, og tom.dagen etter. Så minst annenhver dag fra tirsdag tom.fredag.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Tusen takk for svar😃 Tror jeg starter med EL testing på lørdag, spennende!! Dette er mnd nr 2 vi prøver. Anonymous poster hash: c6807...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå