Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags telefon har dere til barna? Og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iphone 5 9 og 11år.

Anonymous poster hash: 943a1...6f9
Skrevet

Har samsung galaxy til mine, de er 6 og 9. Det er mer enn bra nok til deres bruk.

Spørs jo litt på hva slags bruksområde og funksjoner man har behov for. For oss var det viktig med en brukervennlig/barnevennlig telefon som de kunne ringe med.

Anonymous poster hash: 357ae...423

Skrevet

De hadde først en samsung, en slik som tålte vann, støt og det meste. Disse tok kvelden ett år etter, da ville de ikke lade lengre. Ungene likte de ikke, vanskelige å bruke syns de. Jeg hadde samme på jobb og syns den var ubrukelig. Nå har vi en slik nyere model, hel grei å ringe med men noe annet liker jeg ikke. Skal kunne brukes på nett, så vi slipper å gå til ett kontor for småting. Men jeg bruker min tlf istede (får egentlug ikke ha mobil på jobb, men har en utolmodig sjef som vil ha kontakt med meg med engang)

Nå har hun ene min gamle iphone 4, den holder bare litt dårlig på strøm men den holder til hennes bruk. Hun andre har iphone 6. (Først og eneste julegave fra faren på 12 år, så da sa jeg det var helt greit å gi når han spurte) unødvendig for henne, men hun hadde så lyst på den.

Anonymous poster hash: b1223...53e

Skrevet

Den første vi kjøpte var en rimelig Samsung som viste seg å være helt ubrukelig (aldri mer Samsung). Nå har begge barna fått brukte IPhone 4. Rett PG slett fordi jeg synes at IPhone er den mest brukervennlige mobilen som finnes. Alle veldig fornøyde (selv om eldste med jevne mellomrom opponerer fordi hn vil ha iPhone 6😜).

Anonymous poster hash: 154fb...fa2

Skrevet

Kjøpte en Windows telefon på tilbud på Obs! før jul. 499 kroner kostet den og funker veldig fint.

Anonymous poster hash: 19d7f...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...