Gå til innhold

Årets påskelysfat :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda ... litt tidlig ute, men legg merke til den raffe bling-kaninen :D

Snedig å inkorporere påskegodis i selve fatet, ikke sant??

God påske, damer!

 

xxx, MTN <3

post-853090-255767_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt annet.. gi meg alt annet enn et lysfat😫

 

Anonymous poster hash: 5bd73...e1d

Skrevet

Merker at jeg savner det hvite "spisebrikke-fatet" ditt fra IKEA. Håper du gjør comeback med det igjen snart 😂

Skrevet

Haha.. Fargerikt ;)

 

Anonymous poster hash: c5e77...674

Skrevet

Takk! :) Dette har jeg ventet på! :D

 

Synes det var enkelt, fargerikt og til å bli glad av! :)

Husk på å fylle opp igjen godisen, for de fargene var fine til! Alternativt kan du jo la være å spise godisen ;)



Anonymous poster hash: 7cbd7...e70
Skrevet

Skuffet🐣

 

Det var jo faktisk fint. Til lysfat å være 😂

Skrevet

Hvor får du alle de fæle tingene fra?

 

Anonymous poster hash: 88b22...51a

Skrevet

..ikke pent.. Men det er vanskelig å få gule lys til å fungere uansett. Det eneste gule vi pynter med til påske er evnt det barna har laget i bhg.

 

Anonymous poster hash: 5a741...f55

Skrevet

Hva tror du holder lengst: lysene eller godteriet?

Personlig føler jeg det savner litt fra naturen: fx en gren eller blomst?!



Anonymous poster hash: b047d...195
Skrevet

Hvor får du alle de fæle tingene fra?

 

Anonymous poster hash: 88b22...51a

Alt, absolutt alt, er bedre enn minimalistisk og pregløs pynt i fargene sort, hvit, grå og beeeeeesch

 

 

Anonymous poster hash: afe4d...cb7

Skrevet

Må si du avanserer! 😂👍

Skrevet

Koslig, enkelt og påskete :)



Anonymous poster hash: 0d26c...023
Skrevet

Koslig, enkelt og påskete :)



Anonymous poster hash: 0d26c...023
Skrevet

Hva tror du holder lengst: lysene eller godteriet?Personlig føler jeg det savner litt fra naturen: fx en gren eller blomst?! Anonymous poster hash: b047d...195

Pøh! Natur-sjmatur - har krokus i ekte plast og nylon

Skrevet

Hvor får du alle de fæle tingene fra? Anonymous poster hash: 88b22...51a

Nille og Søstrene Grene

Skrevet

Joda ... litt tidlig ute, men legg merke til den raffe bling-kaninen :D

Snedig å inkorporere påskegodis i selve fatet, ikke sant??

God påske, damer!

 

xxx, MTN <3

Så fint det var:) God påske:)

 

Anonymous poster hash: 45bae...bc2

Skrevet

Det var ikke så aller verst, men skal jeg klage på noe (regner med det går bra) må det være serviettholderen, den var nesten kvalmende søt.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg er meeeget bekymret for den sjokoladen :o :O

Den blir jo garantert å smelte! Tenker du deg ikke om?????

 

Anonymous poster hash: 69d93...ac3

Skrevet

Jeg kjenner at jeg er meeeget bekymret for den sjokoladen :o :omg:

Den blir jo garantert å smelte! Tenker du deg ikke om?????

 

Anonymous poster hash: 69d93...ac3

Har du det så varmt inne? I så fall er det vel mulig å bli kvitt den så snart barna er i seng.

Skrevet

 

Joda ... litt tidlig ute, men legg merke til den raffe bling-kaninen :D

Snedig å inkorporere påskegodis i selve fatet, ikke sant??

God påske, damer!

 

xxx, MTN <3

Så fint det var:) God påske:)

 

Anonymous poster hash: 45bae...bc2

Takk, takk ... :)

Skrevet

Du kan sikkert få plass til et kubbelys til på fatet om du stuer det litt tettere😊

 

Anonymous poster hash: 44e92...a07

Skrevet

Du kan sikkert få plass til et kubbelys til på fatet om du stuer det litt tettere😊

 

Anonymous poster hash: 44e92...a07

Skrevet

Fortsett å øve, du begynner å få teken. Favoritten er dog fremdeles lysfatet med badeanda :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...