Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Som jeg kan starte i nå, og som jeg får jobbet mye? Nei, selger ikke kroppen min eller klær som er på den Anonymous poster hash: 98e58...a2c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Men Gud da... Det er umulig for oss her inne å svare! Har du utdannelse? Erfaringen? Hvor bor du? Anonymous poster hash: 5cfe3...d8c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Jeg har søkt en del jobber i det sentrale østlandsområdet uten noen særlig napp foreløpig. Mitt inntrykk er at det er lettere å få jobb i bygder et stykke unna et større sentrum eller litt lenger opp i nord, dersom man har høyere utdanning som kvalifiserer deg for stillingen. Som ufaglært er det vel kamp om de fleste jobber. Men vanskelig å si når man ikke vet hva du er utdannet som. Anonymous poster hash: 0e5e3...4db
MarianeA Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Her hvor jeg bor er det lett å få seg jobb som vikar i barnehager og på sykehjem, samt i butikker.Skal man ha fast jobb kommer det selvsagt an på utdannelse og kvalifikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå