Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Forholdet skranter- jeg føler vi er over, men er redd for hvordan ting vil bli ved å gå. Det å dele barna- gjør vondt å ikke skulle få lov til å se dem hver dag!! Økonomien blir en bekymring... MEN- følelsene er veldig godt gjemt nå, vi har ikke sex (jeg sliter med det etter utroskap fra han), vi krangler ikke- men snakker heller ikke noe særlig sammen. Hvor lenge er det Ok å holde ut i et kjærlighetsløse forhold for barna? Anonymous poster hash: f128e...0f4
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Har dere vært på fvk til samtale? Om du er villig til å gi det en siste innsats så kan det være en mulighet. Vær ærlig med mannen. Si, at om han vil gi forholdet en mulighet for å bli bra igjen, så er dette et skritt dere må ta. Men for at det skal funke må begge være innstilt på det og begge være villige til å arbeide med saken. Noen ganger trenger man hjelp utefra for å komme over en kneik og få det bra sammen igjen. Andre ganger går det ikke. Det er opp til dere - begge to - om forholdet skal kunne bli bra igjen. Om den ene eller begge har oppgitt kommer det ikke til å fungere. Anonymous poster hash: d97b7...cc7
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Hvis dere ikke har dyp konflikt eller har krenket hverandre med vold, svik osv, så kan det jo letes fram igjen. Dere har gått i "hverdagsfella". Følelsene er godt gjemt, sier du, men da har de i alle fall vært der. Og er kanskje et sted i bunnen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå