Gå til innhold

Bli eller gå...?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet skranter- jeg føler vi er over, men er redd for hvordan ting vil bli ved å gå. Det å dele barna- gjør vondt å ikke skulle få lov til å se dem hver dag!! Økonomien blir en bekymring...

MEN- følelsene er veldig godt gjemt nå, vi har ikke sex (jeg sliter med det etter utroskap fra han), vi krangler ikke- men snakker heller ikke noe særlig sammen.

 

Hvor lenge er det Ok å holde ut i et kjærlighetsløse forhold for barna?

 

Anonymous poster hash: f128e...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere vært på fvk til samtale?

Om du er villig til å gi det en siste innsats så kan det være en mulighet. Vær ærlig med mannen. Si, at om han vil gi forholdet en mulighet for å bli bra igjen, så er dette et skritt dere må ta. Men for at det skal funke må begge være innstilt på det og begge være villige til å arbeide med saken. Noen ganger trenger man hjelp utefra for å komme over en kneik og få det bra sammen igjen. Andre ganger går det ikke. Det er opp til dere - begge to - om forholdet skal kunne bli bra igjen. Om den ene eller begge har oppgitt kommer det ikke til å fungere.

 



Anonymous poster hash: d97b7...cc7
Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis dere ikke har dyp konflikt eller har krenket hverandre med vold, svik osv, så kan det jo letes fram igjen.

 

Dere har gått i "hverdagsfella". Følelsene er godt gjemt, sier du, men da har de i alle fall vært der. Og er kanskje et sted i bunnen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...