Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Uten å miste pengene, noen som har hatt det? Ringte min saksbehandler nå og hun mente det gikk helt fint for meg. Hun sa det bare var å søke og det kunne hun garantere gikk helt fint. Hun mente dessuten det var en strålende ide å ta med barna til varmen. Anonymous poster hash: b3768...7eb
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 En til tre uker er aldri noe problem. Jeg har ikke søkt engang - men det har ikke hindret aktivitetsplanen min. Anonymous poster hash: c6e8d...473
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Det har jeg gjort mange ganger, og alltid fått godkjent:) Men du må søke og du får opp til 4 uker i året. Anonymous poster hash: 9fad4...981
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Jeg har vært på aap i 4 år og fått godkjent ferie hvert år. Du bare sender inn det søknadsskjemaet som ligger på nettsiden til nav Men du må søke da. Reiser du uten å ha søkt og de oppdager det betraktes det som trygdesvindel og er straffbart. Anonymous poster hash: 9274d...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå