Gå til innhold

Sykt barn og en arbeidsgiver som ikke forstår ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk telefon fra barnehagen og ungen er blitt syk og måtte hentes. Sa ifra til sjefen og fikk det styggeste blikket og det føltes som at de ikke trodde på meg. Har brukt 3 sykt barn dager i januar, men kan jo ikke noe for at hn har blitt dårlig igjen! Jeg sa jeg kunne komme tilbake i kveld når mannen får kommet seg hjem fra jobb så jeg kunne jobbe den siste timen av vakten min, men da fikk jeg bare beskjed om å ringe så fikk dem se om det var behov. Har en ordentlig dårlig følelse nå! :(

Anonymous poster hash: 76a3a...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dustesjef!

Anonymous poster hash: 05a74...aa2
Skrevet

Du vet at alt dette er din egen fortolkning, ikke sant? Det er du som mener blikket var "stygt", det er du som "føler" at du ikke bør trodd. Ingen har sagt eller gjort noe galt, slik du beskriver episoden. Det er din dårlige samvittighet som gir deg denne følelsen.

Anonymous poster hash: 4ed93...a01

Skrevet

Detta er sjef som elsker og vise seg.

Han har nått målet og fikk det han ville.  Det er slik du føler no. 

Anonymous poster hash: 9984c...be2
Skrevet

Du vet at alt dette er din egen fortolkning, ikke sant? Det er du som mener blikket var "stygt", det er du som "føler" at du ikke bør trodd. Ingen har sagt eller gjort noe galt, slik du beskriver episoden. Det er din dårlige samvittighet som gir deg denne følelsen.

Hi kjenner sjefen og veit når stygt blikk er.

Skrevet

Vis sjefen din at du og mannen din deler sykt-barndagene 50-50, vi fører oversikt og synes det er lettere å ta sykt barn-dag når jeg vet det er "min" tur. Ingen ønsker syke barn og ingen ønsker å snike seg unna jobb, men syke barn er ikke unnasniking.

Anonymous poster hash: 0dd81...d4a
Skrevet

Takk for svar. Har sagt til dem at vi deler dem og det må man jo! Forklarte dem at mannen hadde ingen mulighet til å dra fra jobben idag og derfor foreslo jeg at jeg kunne komme tilbake etter han kom hjem i ettermiddag så jeg kunne jobbe siste timen av vakten min

Anonymous poster hash: 76a3a...578

Skrevet

Hi kjenner sjefen og veit når stygt blikk er.

Nei, det finnes ikke stygge blikk. Det finnes blikk som avslører følelser. Men nøyaktig hvilken følelse er det ikke opp til mottaker å avgjøre. Da må man spørre: "Blikket ditt nå gjør at jeg tror du er irritert. Stemmer det?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...