Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 De gangene han legger barnet legger han han med møkkete klær fra bhg. Orker ikke bytte klær å ta på pysj. Altså, barnet blir ikke vasket og får ikke kveldsstell. Barnet er 3,5. Barnet var nærmere 1 år før han pusset tennene hans som en rutine, uten mas fra meg. Vi har ei jente på to år også. Der vasker han henne i rompa og frem mot tissen. Selv ved avføring. Sier jeg ifra sier han at det bare at han ikke gjør sånn ellers. Han vasker sjelden (aldri) hendene ved tilberedning av mat. Han lager sjelden mat av den grunn, men noen ganger må han. Skjærer kylling, og vasker ikke hender før han gjør noe mer. Han et flink til å leke med barna, men jeg lurer på om denne mannen er uegnet som far? Jeg har sagt ifra tusen ganger ang dette men det går ikke inn. Er redd for å flytte ut pga ungene må være alene hos han. Han vasker visst hendene på badet av og til, det ser jeg fordi hans hvite håndkle er brunt. (Forhåpentligvis ikke avføring, han snuser løs snus). Kan jeg kontakte noen? Jeg kan ikke la ungene mine ha det sånn og jeg orker ikke gjøre alt alene lengre med mindre jeg er alenemor. Anonymous poster hash: 8548e...bd6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Det er vel ikke akkurat farsegenskapene det er noe i veien med, men hans grunnleggende mangel på hygiene. Jeg synes det er merkelig at du ikke har reagert på dette før nå, og hvordan du i det hele tatt har maktet å produsere barn med en så ekkel mann. Skitne klær fra barnehagen er en ting, senga kan jo skiftes ofte på, og ungen risikerer ikke akkurat å bli syk av det. Men ikke-eksisterende håndhygiene og vask av underliv på den måten han gjør vil jeg si er ganske graverende. Send han på kurs sier jeg. Vis han filmen om hun tyfus-dama. La han vaske ned huset HVER kveld, ettersom han har klasser overalt med de skitne hendene sine, så ser han kanskje at det er mindre tungvint å bare vaske hendene.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Jeg skjønner heller ikke helt hvordan du har orket å få unge med han, også 2 ganger til og med. Urensligheten kom vel ikke samtidig med ungene? Anonymous poster hash: 0443f...c78
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Nei, han er vel en ok far. Men synes ikke noe om at hygienen er sånn, at han er et dårlig forbilde,og at han kommer til å gi ungen infeksjoner nedentil. Reagert før nå? Du skulle bare visst. Orker ikke legge ut hele historien? Han gidder ikke få på kurs. Er det noe HS kan gjøre? Er det noe for BV, eller krever det mer for at de tar tak i sånt? Anonymous poster hash: 8548e...bd6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Kjærlighet gjør blind. Jeg var forelsket. Ble gravid etter 1 mnd. Ble to tette før jeg så galskapen. Anonymous poster hash: 8548e...bd6
Marriet Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Æsj! Ja, dette må du ta et steg videre. Han trenger veiledning og siden han ikke tar i lot veiledning fra deg hadde jeg f.eks hørt med helsesøster om hun/han har forslag til tiltak. Han utsetter barna for unødvendig infeksjonsfare pluss at han er en ræva rollemodell... æsj æsj æsj, ekle brune snusfingre... stakkars deg
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Du sier at du er redd for å gå fordi du er redd barna skal være alene med ham. Men skal du gå så bør du gå mens de er så små at han får minst mulig samvær. Jo lenger du venter, jo mer samvær får ham. Han vil ikke lytte til sunn fornuft, han vil ikke sette seg inn i elementær hygiene, han vil ikke gå kurs. Derimot synes han at det er helt greit å utsette barna sine for helseproblemer og infeksjoner. Fordi han ikke gidder, eller fordi han ikke tror det er så farlig. En slik mann hadde jeg ikke fortsatt samboerskap med. Hvis du fortsetter å bo med ham så viser du ungene at det er helt greit å ha så dårlig hygiene. Flytter du så vil de se at mamma og de fleste andre har en god standard, men at pappa er urenslig. Etterhvert vil de se og trolig velge riktig selv om du er en god rollefigur. Jeg ville fått ham med på fvk. Vil han ikke det så hadde jeg gått fra ham og tatt opp hygieneproblematikken i mekling, vist til at han ikke ønsker å gå kurs eller få veiledning osv. Og så ville jeg meldt ham til barnevernet fordi du er bekymret for at han påfører barna infeksjoner pga. manglende hygiene. Man kan jo bare lure på hvordan han vil vaske huset når han er alene... Det er faktisk ikke opp til ham lenger - enten tar han imot veiledning fra fagfolk, eller så går du fra ham og melder bekymring til bv! Anonymous poster hash: 0944b...261
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Å, så vemmelig! Og han der har du sex med? Hvordan kobler han å legge ungen i sandete dongeribukse fra barnehagen og ikke pusse tenner? Æsj Anonymous poster hash: 54678...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå