Gå til innhold

Huskestue, de siste episodene. Kaster de opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler og ler av det programmet, men da de skulle vise hva som skjedde i neste program for noen uker siden så drev de å brakk seg. Jeg har en veldig sterk og helt seriøs angst for oppkast og ser jeg det så er jeg "ødelagt" i flere uker etterpå. Kaster de opp? Hvorfor må de ødelegge et så artig program med sånt :(

Anonymous poster hash: 51cb3...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dag otto kaster hvertfall opp en gang vet jeg. Husker ikke akkurat hvilket program,

Anonymous poster hash: 45c64...3c9

Skrevet

Jeg ler og ler av det programmet, men da de skulle vise hva som skjedde i neste program for noen uker siden så drev de å brakk seg. Jeg har en veldig sterk og helt seriøs angst for oppkast og ser jeg det så er jeg "ødelagt" i flere uker etterpå. Kaster de opp? Hvorfor må de ødelegge et så artig program med sånt :(

Hva gjør du hvis du får omgangssyke eller svangerskapskvalme? Må være grusomt for deg😳 Er jo ille nok i seg selv å kaste opp 😏

Anonymous poster hash: 9a039...e44

Skrevet

Hva gjør du hvis du får omgangssyke eller svangerskapskvalme? Må være grusomt for deg😳 Er jo ille nok i seg selv å kaste opp 😏

Anonymous poster hash: 9a039...e44

Jeg har ikke problemer med å kaste opp selv, og jeg takler det greit når det er barna, men hvis mannen er dårlig så må jeg ut av huset når han skal kaste opp. Da jeg var litt oftere ute eller på fest måtte jeg dra hjem når noen ble litt overstadig beruset og så ut til å bli dårlige. Så det er slitsomt og helt seriøst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...