Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Har et barn som skal være med kompisen på hytten i helga. Skal jeg betale dem for mat? Anonymous poster hash: 90a09...c04
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Ikke vanlig hos oss,men jeg ville sendt med brus og godteri til alle. Anonymous poster hash: 2f7f3...3ce
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Send med godteri og annet. Et spill? Anonymous poster hash: 20a3a...b9b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Jeg sender med penger i en konvolutt. Sier det er for mat og litt lommepenger til lørdagsgodt. Som regel kommer konvolutten tilbake med nesten alle pengene. Jeg synes det er normalt å tilby penger og i allefall sende med lommepenger hvis de skal kjøpe godis. Anonymous poster hash: 3d4f1...25f
Elsker livet Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Gir foreldrene penger til evt. utgifter som dukker opp. Da kan de styre selv hva de ønsker å spandere. I tillegg informerer jeg om hvor mye penger jeg har sendt med barnet slik at de kan be barna betale selv om de f.eks kjøper is.
MarianeA Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Det har jeg ikke gjort, da jeg tenker at de skal på hytte og ikke på butikker for å handle gotterier og is. Jeg regner med at de som inviterer på hyttetur står for mat og brus og sender kanskje med bare en pose snacks eller noe. Når jeg selv har med andres barn regner jeg ikke med at de skal ha med noe, og jeg synes det er greit å kunne regulere inntaket etter hva som passer med agendaen for øvrig. Jeg har dog opplevd å ha med et barn med megastor smågodtepose som aldri ble tom, til tross for at han delte raust med de andre barna slik at alle var konstant høye på sukker hele helga.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Jeg kjøper alltid et brettspill de kan gi i gave på hytta, i tillegg til litt godteri til alle. Har en lommebok som jeg putter en 100lapp oppi som barnet får med seg, med beskjed om at han evt kun får handle om kompisen kjøper noe. For beskjed til foreldrene at de må si fra hvilke utgifter jeg skal betale, både når de henter han og leverer han. Men må sldri betale noe. Han ene har vært med kompisen på hytta mange ganger, så der har jeg levert bli st til mor! Anonymous poster hash: 75d61...01f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #8 Skrevet 11. mars 2016 Nei! De ber ikke med også forlanger matpenger! Frekt å sende med ditt og datt. Vis heller takknemlighet i forhold til at han får være med. Anonymous poster hash: 4f33c...690
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #9 Skrevet 11. mars 2016 Jeg sender alltid med penger om en av barna skal bli med noen. Pengene kommer som regel hjem, men allikevel... Anonymous poster hash: 0d8af...8bd
Fandens Oldemor Skrevet 11. mars 2016 #10 Skrevet 11. mars 2016 Jeg kjøper alltid et brettspill de kan gi i gave på hytta, i tillegg til litt godteri til alle. Har en lommebok som jeg putter en 100lapp oppi som barnet får med seg, med beskjed om at han evt kun får handle om kompisen kjøper noe. For beskjed til foreldrene at de må si fra hvilke utgifter jeg skal betale, både når de henter han og leverer han. Men må sldri betale noe. Han ene har vært med kompisen på hytta mange ganger, så der har jeg levert bli st til mor! Anonymous poster hash: 75d61...01f Dette synes jeg var en veldig fin måte å gjøre det på.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #11 Skrevet 11. mars 2016 Jeg kjøper alltid et brettspill de kan gi i gave på hytta, i tillegg til litt godteri til alle. Har en lommebok som jeg putter en 100lapp oppi som barnet får med seg, med beskjed om at han evt kun får handle om kompisen kjøper noe. For beskjed til foreldrene at de må si fra hvilke utgifter jeg skal betale, både når de henter han og leverer han. Men må sldri betale noe. Han ene har vært med kompisen på hytta mange ganger, så der har jeg levert bli st til mor! Anonymous poster hash: 75d61...01f Blomst til mor! Anonymous poster hash: 75d61...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå