Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg er ca 25-26 uker på vei når jeg skal ha glattkjøring, er det greit? Kjørelæreren vet om at jeg er gravid. Jeg er nesten nødt til å ha lappen før jeg får et nytt barn (har allerede en på 7 og det går rundt, men med en til blir det mer nødvendig med lappen). Noen som har erfaring med glattkjøring i graviditeten? Vil jo gjerne ha lappen før babyen blir født. Oppkjøring med en nyfødt er vel ikke helt optimalt. Håper på svar Anonymous poster hash: a5680...150
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Det går helt fint. Jeg kjørte bil på vinteren under hele graviditeten min med både skrens og snøfokk Anonymous poster hash: 6c7c0...7cf
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Jeg kjørte glattkjøring. Men det var helt tidlig.... Tror ikke det gjør noe. Jeg hadde tatt med gravidsele!! Anonymous poster hash: 2a7f7...765
Førstemann Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Det går helt fint. Du skal jo ut å kjøre når du har fått lappen, forskjellen er jo at det er tryggere med kjørelæreren ved din side
Roheryn Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Kan ikke skjønne hvorfor ikke? Glattkjøringa er jo av det tryggeste du gjør, på lukket bane og med kjørelæreren ved din side 😊 Og gravide med lappen kjører jo ute på glatta vinterstid helt alene 😉
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Oki takk for svar. Har bare hørt at det er mye Rykkinn og napping og bråbremsing, men kanskje det ikke er sånn? Jeg har øvelseskjørt mye i vinter og har vært veldig glatt på veien, så å kjøre på glatt vei er jeg ikke redd for. Var bare redd Mtp at det skal være endel bråbrems men kanskje jeg misforsto, takk da Anonymous poster hash: a5680...150
Syngensang Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Spør trafikklærarwn din om bråstopp og sånt, og ta med gravid belte, så treffer ikkje beltet ditt midt på magen om det skulle bli nokre bråstopp.
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Ta med en sånn "gravidsløyfe" som brukes sammen med sikkerhetsbeltet. Da flyttes belastningen unna magen.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #9 Skrevet 10. mars 2016 Vi var flere på glattkjøring samtidig, så jeg sat like mye i baksetet og ble dyttet hit og dit. Mye bedre når du selv kjører, da er du klar for dytten. Men gikk helt fint var vel omtrent like langt som deg Anonymous poster hash: 2edf2...7f0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #10 Skrevet 10. mars 2016 Jeg ville hørt med jordmor, hun vet sikkert mer om dette enn kjørelæreren Anonymous poster hash: 9d6a5...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå