Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Har dere begynt å få mage? Er dere kvalme eller trette? Hvordan er formen ellers? Anonymous poster hash: 7fe9e...1f7
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Ingen mage enda, er overvektig så det tar ei stund (gjorde det sist også) Ikke kvalm lengere og er mer opplagt nå enn de første 3 mnd. Trener og er ute med storebror:-) Anonymous poster hash: 1d5a4...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå