Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Er det praktisk eller upraktisk? Jeg har funnet en jeg liker så godt, den er på 4.1 liter. En mellomstor gryte. Finnes også en på 4.7 liter, ikke så stor forskjell. Erfaringer? Anonymous poster hash: 9533f...09c
MarianeA Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Jeg liker generelt ikke jerngryter, og har ved en anledning fått en oval gryte i presang. Den ble liggende til jeg gav den bort. Størrelsen må vel bli etter hvor stor familie man har og hva man planlegger å ha oppi gryta. Sikkert mye godt man kan lage med en slik gryte.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Jeg hadde, og det eneste jeg brukte den til var grytestek. Oval form er upraktisk på komfyren, i hvert fall om jeg har gryter stående på de andre platene, så jeg ga bort min gryte. Anonymous poster hash: ec691...86f
☆☆☆ Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 (endret) Oval gryte er praktisk til steik. Har ikkje opplevd forma som upraktisk til andre ting heller. Endret 11. mars 2016 av ★..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 Jeg har en på 4,7 l. Veldig fornøyd med den. Har ikke opplevd den som upraktisk. Anonymous poster hash: 3ff01...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå