Gå til innhold

Oval jerngryte, noen som har det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det praktisk eller upraktisk? Jeg har funnet en jeg liker så godt, den er på 4.1 liter. En mellomstor gryte. Finnes også en på 4.7 liter, ikke så stor forskjell. Erfaringer?:)

 

Anonymous poster hash: 9533f...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker generelt ikke jerngryter, og har ved en anledning fått en oval gryte i presang. Den ble liggende til jeg gav den bort. Størrelsen må vel bli etter hvor stor familie man har og hva man planlegger å ha oppi gryta. Sikkert mye godt man kan lage med en slik gryte. 

Skrevet

Jeg hadde, og det eneste jeg brukte den til var grytestek. Oval form er upraktisk på komfyren, i hvert fall om jeg har gryter stående på de andre platene, så jeg ga bort min gryte.



Anonymous poster hash: ec691...86f
Skrevet (endret)

Oval gryte er praktisk til steik. Har ikkje opplevd forma som upraktisk til andre ting heller.

Endret av ★..
Skrevet

Jeg har en på 4,7 l. Veldig fornøyd med den. Har ikke opplevd den som upraktisk.



Anonymous poster hash: 3ff01...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...