Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg drømte at jeg fikk tvillinger og ga dem disse navnene. Ikke rart jeg var svett da jeg våknet. Anonymous poster hash: 79bd9...2ed
Fandens Oldemor Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Jeg drømte at jeg fikk tvillinger og ga dem disse navnene. Ikke rart jeg var svett da jeg våknet. Anonymous poster hash: 79bd9...2ed Hahahah, herlig "Terra Magica, er du sulten?"
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Jeg drømte at jeg fikk tvillinger og ga dem disse navnene. Ikke rart jeg var svett da jeg våknet. Anonymous poster hash: 79bd9...2ed Hahahah, herlig "Terra Magica, er du sulten?" Ono er også flott. Gutt eller jente, tro...?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Gutt og jente, Ono til gutten. Drømmen endte med en heidundrandes dåp, men flere celebriteter som gjester. Jeg husker ikke alle, men i hvert fall Madonna og prinsesse Madeleine. Madonna sang. Anonymous poster hash: 79bd9...2ed
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Gutt og jente, Ono til gutten. Drømmen endte med en heidundrandes dåp, men flere celebriteter som gjester. Jeg husker ikke alle, men i hvert fall Madonna og prinsesse Madeleine. Madonna sang. Anonymous poster hash: 79bd9...2ed Herlig! Ingen trenger å være gjerrig i drømme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå