Gå til innhold

Ono og Terra Magica


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte at jeg fikk tvillinger og ga dem disse navnene. Ikke rart jeg var svett da jeg våknet.



Anonymous poster hash: 79bd9...2ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg drømte at jeg fikk tvillinger og ga dem disse navnene. Ikke rart jeg var svett da jeg våknet.

 

Anonymous poster hash: 79bd9...2ed

 

 

Hahahah, herlig :D "Terra Magica, er du sulten?"

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

Jeg drømte at jeg fikk tvillinger og ga dem disse navnene. Ikke rart jeg var svett da jeg våknet.

 

Anonymous poster hash: 79bd9...2ed

 

Hahahah, herlig :D "Terra Magica, er du sulten?"

Ono er også flott. Gutt eller jente, tro...?

Skrevet

Gutt og jente, Ono til gutten. Drømmen endte med en heidundrandes dåp, men flere celebriteter som gjester. Jeg husker ikke alle, men i hvert fall Madonna og prinsesse Madeleine. Madonna sang. 



Anonymous poster hash: 79bd9...2ed
Gjest Antarctica
Skrevet

 

Gutt og jente, Ono til gutten. Drømmen endte med en heidundrandes dåp, men flere celebriteter som gjester. Jeg husker ikke alle, men i hvert fall Madonna og prinsesse Madeleine. Madonna sang.

 

Anonymous poster hash: 79bd9...2ed

Herlig! Ingen trenger å være gjerrig i drømme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...