Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som har fått et overraskende positivt inntrykk av dem i Bloggerne? De virker jo faktisk både jordnære og sympatiske! Noe helt annet enn det inntrykket jeg har fått av dem i media osv.

Men hvorfor har hun sluttet å blogge? Klikket meg inn for å kikke og hun har ikke bogget siden september i fjor!

Anonymous poster hash: c4f79...11f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt overrasket over John Arne,men Louise A virker akkurat så sjefete og "deilige meg, jeg vet best " som jeg hadde inntrykk av 😊 Men syns John Arne virker veldig allright 😀

Anonymous poster hash: 942ab...1e7

Skrevet

Jeg er faktisk helt enig. Fikk et veldig godt inntrykk av John Arne. Han virker tvers igjennom godhjertet. Likte godt Louise også, og det er godt å se at det ikke er så perfekt som på Instagram. Samme diskusjoner om gymtøy/skittentøy på gulvet, at det ikke er så kult å være fotballfrue. Masse alenetid. Alt i alt så fikk jeg veldig godt inntrykk. :)

Anonymous poster hash: 4f384...7b2

Skrevet

Syns det er bra at folk får se John Arne som han er. Han er en kjekk fyr.

Han har gjort noen dårlige valg som mange andre, men herregud som han får gjennomgå... På tide folk får se hvordan han faktisk er 😊

Anonymous poster hash: 09f8a...f8a

Skrevet

Synes det er spennende å se hvor lenge han er gift denne gangen..

Anonymous poster hash: ab5cb...fca
Skrevet

Synes det er spennende å se hvor lenge han er gift denne gangen..

Anonymous poster hash: ab5cb...fca

Håper ikke du setter popcornet i halsen før den tid (evt smågodet)

Anonymous poster hash: 046f4...608

Skrevet

Han virker som en fin fyr. Hun derimot....

Anonymous poster hash: 86474...547

Skrevet

En fin fyr?

Har han ikke opptil flere barn han knapt ser da?

Det holder ikke å tatovere navnet deres på kroppen for å være en god pappa.

Han er nok hyggelig nok, men skal nok takke sin skaper for fotballtalentet sitt. Ellers hadde han nok hatt problemer med å forsørge seg selv. Han når nok ikke helt opp til den øverste greina.

Og i 'typen til' sa han at han ikke hadde likt å ha en kone som jobber og som ikke var hjemme når han var det.

Var det fin fyr noen sa?

Anonymous poster hash: 2169d...d16

Skrevet

mødrene til de 2 miste holder igjen barna, så da er det ikke så lett. men elsde datteren ser han en del nå

Anonymous poster hash: f58dd...cd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...